1. Komisijas maksa bankām
Ļoti iespējams, ka par kādiem darījumiem, piemēram, skaidras naudas izņemšanu bankomātā, ir kāda komisijas maksa. Šie parasti ir “neredzamie izdevumi”, kas laika gaitā var sastādīt zināmu summu naudas. Tieši tādēļ ir vērts pievērst uzmanību banku cenrādim un izvēlēties to banku, kam nav nekādu slēpto un cita veida komisijas maksu.
2. Atlaižu preces, kas nemaz nav vajadzīgas
Ir skaidrs, ka, ieejot veikalā, redzot kādu preci, kas iepriekš maksājusi dārgāk, rodas vēlme to iegādāties un šķietami ietaupīt. Tomēr ir jautājums – vai šī prece tik tiešām ir vajadzīga. Nereti, iegādājoties akcijas preces, sanāk iztērēt vairāk naudas, nekā būtu nepieciešams.
Tieši tādēļ nākamreiz, ieraugot veikalā kādu akcijas preci, to nevajag uzreiz pirkt, bet gan labāk dot sev laiku (piemēram, diennakti), lai izvērtētu – vai tiešām šī konkrētā prece ir nepieciešama un vai tas nav mirkļa vājums.
3. Abonēšanas pakalpojumi, kas netiek izmantoti
Pērn pētījumos secināts, ka vairāk nekā 70% patērētāju iztērējuši visai nozīmīgas naudas summas (pat ap 50 eiro mēnesī), maksājot abonentmaksu par pakalpojumiem, kas nemaz netiek izmantoti. Iemesls tam varētu būt tas, ka cilvēki nereti piekrīt kāda pakalpojuma izmēģinājumam, ievada savus kartes datus un pēc tam vienkārši par to aizmirst.