1921. gadā Berlīnē tika atklāta Automobiļu satiksmes un mācību iela (Automobil-Verkehrs und Uebungsstrasse (AVUS)), kas kalpoja gan ikdienas satiksmei, gan sacensībām. Pirmās sacīkstes šeit tika aizvadītas šī paša gada 24. septembrī un uzvaru tajās izcīnīja Frics fon Opels ar Opel 8/25.
Jau plānošanas posmā, kas sākās 1909. gadā, AVUS trasei bija paredzēta divējāda funkcija. No vienas puses, tā bija iecerēta kā nozīmīga Rietumberlīnes transporta tīkla sastāvdaļa. No otras puses, kā sacīkšu trasei tai vajadzētu iedvesmot piesaistīt lielas ļaužu masas. Trases izkārtojums šim mērķim patiesībā gan nebija ideāls: divas taisnes, katra aptuveni deviņus kilometrus garas, kas abos galos savienotas ar divām platām virāžām.
Trase bija daudz labāk piemērota uzticamības testiem nekā aizraujošiem apdzīšanas dueļiem. Neskatoties uz to, visa Vācija ar nepacietību gaidīja pirmās sacīkstes, kas norisinājās 1921. gada Vācijas auto šova atklāšanas nedēļas nogalē, 24. septembrī, pulksten 11.