Iepazīšanās pakalpojuma lietotnes “Tinder” izpilddirektore Renāte Nīborga pametīs amatu, kurā viņa pavadījusi mazāk nekā vienu gadu. Turklāt, “Tinder” māteskompānijā “Match Group” arī briest nozīmīgas pārmaiņas, vēsta BBC.
Cilvēki mazāk vēlas iepazīties internetā; "Tinder" veic nozīmīgas pārmaiņas (2)
“Tinder” plāno ieviest jaunu tehnoloģiju, to vidū “virtuālo valūtu un metaversā īstenojamus randiņus”. Tieši tāpēc kompānija meklē stratēģiskus uzlabojumus savā darbībā. Tas arī nepieciešams, ņemot vērā otrā ceturkšņa finanšu rezultātus, kas nav tik labi, kā iepriekš cerēts.
“Šodien paziņojam par “Tinder” vadītājas Nīborgas atkāšanos no amata. Ir veiktas pārmaiņas vadības komandā un struktūrā, tādēļ ceru, ka izdosies pilnībā īstenot “Tinder” potenciālu,” sacīja “Match Group” vadītājs Bernards Kims vēstulē akcionāriem. Viņš uz laiku ieņems arī “Tinder” vadītāja amatu.
Tāpat “Tinder” grasās pārskatīt jauno tehnoloģiju plānus.
“Redzot, ka “Tinder Coins” testa rezultāti nebija viennozīmīgi, būs jāatkāpjas no šīs ieceres īstenošanas un jāizvērtē šī iniciatīva. Mums ir vairāk jādomā par dažādiem virtuāliem labumiem,” tā Kims.
“Match”, kā paspārnē ir ne tikai “Tinder”, bet arī citas iepazīšanās lietotnes kā “OkCupid”, “Hinge” un “Plenty of Fish”, paziņoja, ka līdz septembra beigām kompāniju grupas peļņa sasniegs no 790 līdz 800 miljonus dolāru, kas ir krietni mazāks rādītājs, nekā prognozēts iepriekš – respektīvi, uzņēmuma peļņas rādītāji trešo ceturksni varētu aizvadīt bez jūtamas izaugsmes.
Kims saka, ka biznesu ietekmē pandēmija un cilvēku vēlme izmantot iepazīšanās lietotnes. Tāpat nozīmīgs faktors ir valūtu svārstības.
“Cilvēki ir tikuši pāri lokdauniem un atsākuši dzīvot normālu dzīvi – viņiem vairs nav tik milzīga vēlme izmantot tīmekļa iepazīšanās pakalpojumus, kā tas bija pandēmijas laikā,” teica Kims un piebilda, ka pašreizējie “Tinder” lietošanas rādītāji ir zemāki nekā pirms pandēmijas.
Ņemot vērā izskanējušās ziņas, “Match Group” akciju vērtība otrdien zaudēja vairāk nekā 20% vērtības.