Pagājušajā gadā tika sākta dzelzceļa stacijas būve pie lidostas "Rīga" vērienīgā projekta "Rail Baltica" ietvaros. Šobrīd jāatzīst, ka projekta vērienīgumu un to, kas tur būs pēc 5 gadiem, var vien apjaust, skatoties būvprojekta plānos un digitālajās vizualizācijās, jo, braucot garām, varētu šķist, ka nekas īpašs jau tur nenotiek - braukšanas ierobežojumi kā klasiska ceļu remonta gadījumā, šķembu krāvumi ceļa malās, redzama būvtehnika, traktori, strādnieki rosās... Taču jāsaprot, ka pagaidām uzsvars ir uz tā saukto projekta neredzamo daļu – inženierkomunikāciju izbūvi un pārslēgšanu, kas ir laikietilpīgs un nebūt ne vienkāršs process, it sevišķi ņemot vērā, ka konkrētā objekta gadījumā visas darbības ir jāsaskaņo ar lidostu un jānodrošina arī tās darba nepārtrauktība.
Neredzamie izaicinājumi
Vaicāti, kas visā projektā varētu būt sarežģītākie darbi, projekta būvnieka – personu apvienības "B.S.L. Infra" pārstāvji atbild, ka viss projekts ir sarežģīts, lai gan, no malas skatoties, varētu šķist vienkārši izbūvēt ceļus un virs ceļa – estakādi. Darbus sarežģī tas, ka tie notiek nevis pļavas vidū, bet ir jāveic lidostas teritorijā, kas ir paaugstinātas drošības infrastruktūra, un tam attiecīgi seko virkne ierobežojumu. Personu apvienības "B.S.L. Infra" izpildkomitejas locekle Maija Baltgalve atzīst, ka tieši saistībā ar lidostas darba nodrošināšanu arī ir nelielas novirzes un aizkavēšanās pret sākotnējo plānu.