Zīmīgi, ka personīgās automašīnas visbiežāk iegādājas cilvēki vecumā no 30 līdz 37 gadiem, un nākamais lietoto auto iegādes bums ir vecumā no 44 līdz 50 gadiem. Vienlaikus jaunieši vecumā no 18 līdz 26 gadiem gluži pretēji – nav ļoti aktīvs pircēju segments.
«Attiecībā uz automašīnu markām vīrieši un sievietes 30 gadu vecumā rīkojas diezgan vienprātīgi – abi dzimumi dod priekšroku Volvo, Volkswagen un trešajā vietā – Opel, - stāsta Jānis Vīndedzis, Longo Latvia pārdošanas vadītājs.
Savukārt attiecībā uz automašīnas krāsu pastāv vērā ņemamas atšķirības – piemēram, vīrieši divas reizes retāk izvēlas automašīnu baltā krāsā. Taču zilā krāsa ir vienlīdz populāra abu dzimumu vidū – to izvēlas katrs sestais pircējs. Populārākie automašīnu toņi ir – pelēks vai metālisks. «Jāatzīmē, ka sievietes Lietuvā pērk sarkanas automašīnas divas reizes biežāk nekā, piemēram, Latvijā. Mēs vienmēr ņemam vērā šīs nianses, plānojot automašīnu iepirkumu, lai gan kopumā ir izplatīta tendence, ka Baltijas iedzīvotāji dod priekšroku uzticamām markām un diskrētām krāsu gammām, taču noteikti katrai auto markai ir savs klients», - apliecina J. Vīndedzis, atgādinot, ka automašīnu tirgotājs ir jāizvēlas atbildīgi, citādi ļoti iespējams nopirkt «kaķi maisā». Vislabāk izvēlēties piegādātāju, kas izsniedz garantiju jūsu auto, piemēram, Longo.