Sākotnēji “Netflix” biržās tika ierindota starp lielajām tehnoloģiju kompānijām. Reiz Volstrīta novērtēja kompānijas vērtību 300 miljardu dolāru apmērā, kas bija līdzvērtīgi citiem tehnoloģiju uzņēmumiem, taču – “Netflix” biznesa modelis neļāva kompānijai sasniegt vēl augstākus rezultātus.
“Es uzskatu, ka “Netflix” bija ārkārtīgi pārvērtēta kompānija,” teica “Parrot Analytics” stratēģiskā direktore Jūlija Aleksandra. “Pretstatā citām lielo tehnoloģiju kompānijām, kam ir daudzveidīgi ienākumu gūšanas avoti, “Netflix” ar tādiem nevarēja lepoties.”
Jāņem vērā, ka “Netflix” pretēji tā ierindošanai starp lielo tehnoloģiju uzņēmumiem nekad īsti nav bijusi tehnoloģiju kompānija. “Netflix” vienmēr ir paļāvies uz abonentu skaita pieaugumu (kas ir normāli arī citiem tehnoloģiju uzņēmumiem), taču tas tika darīts ar filmām un seriāliem, ko cilvēki vēlas redzēt (un maksāt naudu par tiem).
Tomēr, salīdzinot ar “Disney”, “Comcast”, “Paramount” un citiem, “Netflix” savas darbības specifikas dēļ līdzinājās lielajām tehnoloģiju kompānijām. Brīdī, kad tradicionālie mediji sāka līdzināties “Netflix”, straumēšanas gigants nolēma spert soli tālāk – piedāvāt izvietot reklāmas savā platformā. Tāpat tiek apsvērta doma mainīt taktiku, kā publicēt saturu – jaunajiem seriāliem jaunās sērijas izdot pakāpeniski, piemēram, vairāku nedēļu ilgumā, nevis visas uzreiz.