Oskars Krampāns, TV Auto ziņu eksperts: "Kas iespaidīgi, ka e Force griezes moments ir 600 Nm. Tas apmēram atbilst 7. sērijas BMW 4,4 litru motoram."
Daudzus joprojām mulsina Ariya gaidāmā cena, kas jūtami pārsniedz Nissan Leaf vērtību. Taču Ariya nemaz nav Leaf pēctecis.
Oskars Krampāns: "Viena no galvenajām lietām ir interjera kvalitāte. Visas šuves taisnas, podziņas ar soft touch. Un ko vērta ir šī klimata kontrole, kas it kā iestrādāta koka panelī, un pogas tajā vispār nav izvirzītas!"
Izrādās, ka bez "ātri braukt un smuki izskatīties" Ariya prot vēl daudz ko citu, piemēram, neparasti ātri autonomi noparkoties. Tik lielam elektromobilim tā ir svarīga prasme pilsētas šaurībā. Bet ko šeit Stokholmā dara Nissan Qashqai, kas nemaz vairs nav pirmā svaiguma modelis? Kompaktais krosovers ir Nissan e power teholoģijas nesējs!
Oskars Krampāns: "Tehnoloģija atšķiras ar to, ka šim automobilim ir gan degvielas dzinējs, gan elektromotors. Bet tie nestrādā kopā. Benzīna dzinējs paredzēts tikai tāpēc, lai ražotu enerģiju elektromotoram."