Vai fotoradari vispār fiksē trolejbusus, ja reiz tiem nav valsts numura zīmes? (1)

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no "Bez Tabu"

Biķernieku ielā, kur vienā no posmiem atļautais maksimālais braukšanas ātrums ir 70 kilometri stundā, ceļš ir gana plats, taisns un labi pārredzams. Pretējās joslas atdala pārtrauktā, baltā līnija, kas nozīmē to, ka šķērsot to drīkst, un arī apdzīšana te ir atļauta. Tiesa gan, tieši šeit izvietotais pārvietojamais fotoradars fiksēja TV3 raidījuma Bez tabu skatītāja Jāņa pārkāpumu.

“Pa ceļam trāpījās lēni braucošs trolejbuss. Ātrums tam bija ap 50 kilometriem stundā. Bija iespēja apdzīt. Kad biju blakus trolejbusam, tikko tas manevrs notika, dabūju laimes vēstuli ar savas mašīnas fotogrāfiju,” atminas Bez tabu stāsta Subaru šoferis.

Trolejbusa apdzīšanas laikā automašīna sasniedza 90 kilometrusstundā lielu ātrumu. Ņemot vērā fotoradara kļūdu, pārkāpuma brīdī fiksētais ātrums samazināts par trim kilometriem stundā, taču tik un tā gana virs konkrētajā vietā atļautā ātruma. Akseleratora pedāļa nospiešana un veiktais manevrs Jānim izmaksā 40 eiro. Autovadītājs nenoliedz pārkāpuma faktu, taču viena nianse vēl joprojām neliek mieru – vai fotoradari vispār fiksē trolejbusus, ja reiz tiem nav valsts numura zīmes.

“Ja blakus būtu motocikls, vai tas ātrums būtu mans? Šajā gadījumā nevaram būt pārliecināti, ka trolejbuss arī nepārkāpj, jo pēc bildes to nevar pateikt,” nosaka Jānis.

Vairāk skaties Bez tabu sižetā.

Uz augšu