Līdzīgi kā minētā filma, arī viņas apsēstība bija pilnīgs izdomājums.
Brosjē nāca no nelielas franču komūnas Romorantēnas, kur viņas tēvs strādāja par audēju. Pēc tam, kad Brosjē sāka izrādīt dēmonu apsēstības simptomus, viņas tēvs paziņoja, ka vainīga ir ragana, kas dzīvoja kaimiņos. Tūliņ viņam arī radās spoža ideja – meitas uzvedību izrādīt plašākai publikai.
Tā nu viņi kopā apceļoja Franciju, ar Brosjē pagalam neparasto uzvedību šokējot skatītājus. Vairāki mācītāji centās dēmonus no Brosjē izdzīt, tomēr pēc īsa atlabšanas mirkļa tie atkal pārņēma viņu savā varā un viņi varēja turpināt izrādes.
Beigu beigās viņi nonāca Parīzē, kur viņiem izdevās piesaistīt lielāku sabiedrības, tiesa, arī skeptiķu uzmanību. Karaļa Henrija IV personīgais ārsts Mišels Mareskots, izrādes šausmināts, nolēma izmeklēt Brosjē. Tieši tad Brosjē un viņas tēva viltība sāka brukt.
Mareskots nebija muļķis. Viņš sagatavoja divus krustus – “īsto krustu”, kas, kā tika uzskatīts, izgatavots no krusta koka, pie kura bija piesists Jēzus Kristus, un viltus krustu, kas bija izgatavots no parasta koka. Viltus krusts Brosjē nepatika – viņa šņāca un locījās krusta izraisītās sāpēs. Savukārt īsto krustu Mareskots bija ielicis Brosjē mutē kā rīku, kas neļauj sakost mēli. Tas Brosjē neizraisīja nekādas ciešanas vai nepatiku.