Krievijas izglītības ministrija izstrādājusi jaunu priekšmetu patriotisma mācīšanai skolā. Lekcijas nosaukums „Saruna par svarīgo“, kas iemācīšot bērniem dzimtenes mīlestību un pareizu domāšanu par specoperāciju Ukrainā. Tātad – tiek darīs viss, lai bērni un jaunieši nedomātu nepareizi. Katru pirmdienu skolēniem tiks klāstīts patriotisms un norādes. Instrukcijas, kā to darīt, esot atrodamas Izglītības ministrijas mājas lapā. Tas nozīmē, ka Putinam nepietiek ar boļševiku izstrādāto lielkrievu šovinisma modeli pieaugušajiem. Ir vajadzīgs arī piegriezums bērniem – militārā patriotisma stilā.

Krievija kļuva par lielvalsti tikai tāpēc, ka gadu simteņiem ilgi bija uzbrukusi kaimiņvalstīm, lai tās pievienotu savām teritorijām. Sistemātisku iekarojumu ceļā izveidojās lielvalsts. Šis uzbrukuma modelis nav nekas jauns. Taču paziņa Taņa atsakās saprast Ukrainas kara patiesos iemeslus un faktu, ka kaimiņvalstis nekad nav ielūgušas Krieviju kā atbrīvotāju. Tieši tāpat kā Latvijas politiskās partijas "Krievu savienība" līderis Miroslavs Mitrofanovs intervijā Latvijas radio pirms nedēļas pauda viedokli, ka Krievija neesot okupējusī Latviju 1940.gadā, bet gan reaģējusi uz vienošanos ar Kārli Ulmani. Neraugoties uz to, ka Mitrofanovs sevi uzskata par zinātnieku, viņa lielkrievu pārliecība anulē visus reālos un loģiskos argumentus. Tas nozīmē, ka boļševiku radītais krievu pārcilvēka tēls nepieļauj domu, ka krievu karavīrs varētu rīkoties netikumīgi un slikti. Vainīgie ir visi pārējie, nevis lielkrievu – impērijas pielūdzēju domāšana. Tieši tāpat kā Mitrofanovam negribas piekrist, ka sarkanā armija savulaik okupēja Latviju (un tā patiešām arī bija), caurmēra krieviem šodien nav vēlmes saprast, kāpēc krievi karo Ukrainā. Taņai „tas viss“ ir nesaprotami, jo šādi ir vieglāk iziet no situācijas nekā analizēt un saprast visu, kas notiek visapkārt.