Otrajā vietā ierindojusies lidsabiedrība "airBaltic", kuras interneta reklāmas sasniegušas 489 920 lietotāju no datoriem jeb 44,92% Latvijas interneta lietotāju, savukārt uz topa trešo vietu ieņem mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Rimi", kura reklāmas augustā parādījušās 479 440 interneta lietotāju datoros jeb 43,95% "Real Users".
Augustā ceturtajā vietā ierindojies "Maxima", kuras reklāmas sasniegušas 452 000 lietotājus, bet piektajā vietā bija "Pērc un Pārdod" ar 438 200 "Real Users". Sestajā vietā augustā bija "Tele2" ar 432 920 lietotājiem, bet septītajā vietā ierindojās "Euronics" ar 427 280"Real Users".
Augustā topa astotajā vietā ierindojies "RD Electronics" ar 427 280 "Real Users", bet "Bite" ar 425 560 "Real Users" ir devītais populārākais zīmols pēc displeja reklāmu sasniegto lietotāju skaita.
"Top10" noslēdz "Swedbank", kuras reklāmas sasniegušas 424 000 lietotāju.
Datos par video reklāmām pirmajā pozīcijā ierindojas "Swedbank" ar 425 040 lietotājiem, kuru datoros parādījušās zīmola video reklāmas. Otrajā vietā ierindojas "Tet" ar 294 320 "Real Users", bet pirmo trijnieku noslēdz "Optibet", kas kā video kreatīvi parādījušies 233 960 000 lietotājiem. Ceturtajā vietā ierindojās "airBaltic" ar 228 280 "Real Users". Pagājušajā mēnesī video reklāmu "Top 10" piektajā pozīcijā ierindojās "Kurši" ar 220 240 lietotājiem.