“iPhone 14” pārdošanas rezultāti pirmajā nedēļā bijuši par 70% vājāki, salīdzinot ar “iPhone 13” pirmās nedēļas pārdošanas rezultātiem. Vairāk pirkti ir “iPhone 14 Pro” un “iPhone 14 Pro Max” – to pārdošanas rezultāti pieauguši par 56%, liecina elektroniskās komercijas monitoringa kompānijas “Sandalwood” dati.
"iPhone 14" pirmajā nedēļā negaidīti vāji pārdošanas rezultāti (1)
Kas attiecas uz populārāko “iPhone 14” standarta versiju, visvairāk ir pirkti tālruņi ar 128 GB atmiņu. Pārējie modeļi tiek pirkti ar lielāku atmiņu – 256 vai 512 GB pieejamo atmiņu.
Dati liecina par to, ka “iPhone 14” bāzes modelis varētu būt visai nepopulārs. Tas ir lētākais jauno telefonu modelis. Bija izskanējusi informācija, ka mazā pieprasījuma dēļ “Apple” varētu reorganizēt uzreiz piecas ražošanas līnijas “Foxconn” rūpnīcā, kur tiek komplektēti “Apple” viedtālruņi.
Analītiķi pieļauj, ka oktobrī plānotā “iPhone 14 Plus” izdošana varētu būt vēl vājāka, jo tā būtībā ir “iPhone 14” bāzes modeļa kopija ar lielāku ekrānu.
Iemesli, kādēļ “iPhone 14” standarta modeļa pārdošanas rezultāti ir tik vāji, ir vairāki. Galvenais iemesls – faktiski nav nozīmīgu atšķirību starp “iPhone 13” un “iPhone 14”. Jaunākajam modelim ir uzlabotāka kamera, kamēr pārējās specifikācijas faktiski ir tādas pašas kā pagājušā gada modelim.
“Apple” pagaidām pārdošanā ir atstājusi “iPhone 13” bāzes modeļus, tajā pašā laikā izņemot no tirdzniecības “iPhone 13 Pro” un “Pro Max” modeļus. Iespējams, ka arī šis varētu būt viens no iemesliem, kādēļ standarta modeļa pārdošanas rezultāti ir vājāki, nekā cerēts, bet “Pro” versiju rezultāti – labāki.
Rudenī varētu notikt otrā “Apple” prezentācija, kurā varētu prezentēt jaunākos “iPad”, “MacBook” un citus produktus.