"Porsche Motorsport" "911 GT3 R" projekta vadītājs Sebastiāns Golcs uzsver, ka galvenais uzdevums bija nodrošināt, ka klienti spēj ar sacīkšu automobili braukt ātri ilgāk. Tam nepieciešama izturība, tāpēc tā izstrādē galvenokārt koncentrējās uz braukšanas īpašībām.
Jaunā sacīkšu automobiļa pamatā ir gandrīz standarta dzinējs, kas balstīts uz "992" paaudzes "911" dzinēju. Tāpat kā iepriekšējā modelī, tas ir sešu cilindru bokserdzinējs ar gaisa dzesi, četru vārstu tehnoloģiju un tiešo degvielas iesmidzināšanu.
Galvenā atšķirība ir tilpums – tāpat kā "911 RSR" modelim, jaunā "Porsche 911 GT3 R" dzinēja tilpums palielināts par 5% - no 3997 līdz 4194 kubikcentimetriem. Tā dzinēja maksimālā jauda palielināta līdz aptuveni 416 kW (565 ZS).
Taču galvenokārt "Porsche" optimizējusi griezes un jaudas līkni visā apgriezienu diapazonā. Tāpēc jaunais 4,2 litru sešu cilindru dzinējs labāk piemērots neprofesionāliem braucējiem.
Augstu apgriezienu sešu cilindru dzinējs nav aprīkots ar turbokompresoru, un tas joprojām atrodas automašīnas aizmugurē, tādējādi uzlabojot saķeri un bremzēšanu. Taču tas ir sagāzts uz priekšu par 5,5 grādiem, nodrošinot vairāk vietas šasijas gaisa izkliedētājam, kas ir svarīgs aerodinamikai.
Foto: "Porsche 911 GT3 R"
Sekvenciālā sešu pārnesumu ātrumkārba aizgūta no pašreizējā "911 GT3 Cup" modeļa. Pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas kontrolē elektroniskās pārslēgšanas mehānismu jo sevišķi ātrai un precīzai pārnesumu pārslēgšanai.
Jaunā "Porsche 911 GT3 R" piekare ar vairākām modificētām detaļām nodrošina vieglākas braukšanas īpašības, precīzāku stūrēšanu, mazāku aizmugurējo riepu nodilumu, kā arī mazāk laika regulējumu izmaiņu veikšanai. Šim nolūkam vairāki komponenti un tehniskie risinājumi aizgūti no "911 RSR". Priekšējā asī riteņus kontrolē moderna divsviru balstiekārta, bet aizmugurējā asī izmantots daudzsviru risinājums.