Viena skatuve – 18 spilgti lektori
Konferences programmu veido divi tematiskie bloki un divas diskusijas. Visas dienas garumā par pozitīvām emocijām rūpēsies moderators – radio “TEV” ētera balss, latgalietis Lauris Zalāns. Arī viņš ir sociālo tīklu satura veidotājs, kuram seko desmitiem tūkstoši cilvēku “Instagram” un “TikTok”.
Pirmajā konferences daļā varēs ieraudzīt un uzzināt, cik dažādi ir influenceri, viedokļu līderi, blogeri un arī viņu radītais saturs, pieredzes un viedokļi. Kā nepazaudēt sevi sociālajos tīklos, iedvesmos mūziķe Agnese Rakovska. Par to, kā ar savu entuziasmu aizraut sekotājus un veicināt labdarību, stāstīs Rojs Puķe, kurš plašāk zināms kā kulinārijas blogeris Pipars. Atklāti par viedokļa līdera milzu atbildību pret saviem sekotājiem runās TV personība un žurnāliste Kristīne Garklāva. Ar naudas pieburšanas trikiem sociālajos tīklos dalīsies Ginesa rekordists – iluzionists Edžus. Savukārt par personīgā zīmola veidošanu roku rokā ar veiksmīgu biznesa zīmola attīstību sociālajos tīklos stāstīs “L’Occitane Latvija” vadītāja Evelīna Ķimene.
Runā zīmoli, aģentūras, valsts pārvaldes organizācijas!
Turpinājumā ar sadarbības pieredzes stāstiem, veiksmēm un neveiksmēm, ieteikumiem un atklāsmēm dalīsies zīmolu un aģentūru pārstāvji, kā arī valsts pārvaldes organizācijas, kas regulē un kontrolē šo jomu. Lai būtu stabili pamati, tematisko bloku atklās Olga Kazaka un mudinās domāt par svarīgāko kritēriju influenceru izvēlē – par uzticību! Par normatīvo aktu prasībām ar mērķi, lai komercprakse nemaldina, dalīsies Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktore Baiba Vītoliņa. Par kritiski svarīgajiem punktiem influenceru un uzraugošo institūciju starpā runās sabiedrisko attiecību un influenceru mārketinga aģentūras “Womstar” vadītājs Toms Briedis. Savukārt ar saviem pieredzes stāstiem no otras puses dalīsies uzņēmumu “Nela Gems” un “Skrīveru saldumi” pārstāvji.