Kā iespējams sazvanīt “Latvijas Gāzi”, jo nav interneta un nevar pateikt, ka vēlas pieteikt izlīdzināto maksājumu. Kā rīkoties?
Iemesli, kādēļ nav iespējams sazvanīt "Latvijas Gāzi" (2)
“Latvijas Gāzes” vadītājs Aigars Kalvītis raidījumā “Nauda runā” norāda, ka šis ir problemātisks jautājums jau ilgāku laiku. “Latvijas Gāzei” ir 360 000 klientu.
“Kamēr tirgus bija stabils un saprotams, klientu apkalpošanas centram nebija problēmu apkalpot klientus, jo zvanu skaits dienā bija daži simti. Šobrīd zvanu skaits sasniedz tūkstošus. Lai arī esam pieņēmuši darbā papildu cilvēkus, arī šie resursi nav neizmērojami, jo viņiem jāpaspēj atbildēt uz telefonzvaniem un e-pastiem,” saka Kalvītis.
Viņš norāda, ka ieteicams sazināties ar “Latvijas Gāzi” rakstiskā veidā. Sazvanīt nav iespējams, jo vienlaicīgi uzņēmumu mēģina sazvanīt tūkstošiem cilvēku. Sazināties var pa e-pastu vai mājaslapā. Atbildes sniegšanai ir vajadzīgs ilgāks laiks.
“Lai atbildētu uz visiem telefonzvaniem, būtu vajadzīgs pieņemt darbā vēl tūkstošiem cilvēku, kas atsauksies uz tarifiem,” sacīja Kalvītis.
Pilnu raidījuma ierakstu skaties šeit!