Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Foto Riga Comm: kā strādāsim tālāk produktīvi un neizdegot?

Labbūtības un personāla attīstības vadītāja Anastasija Ždanova piedalās diskusijā “Gudrs darbs un tehnoloģijas”
Labbūtības un personāla attīstības vadītāja Anastasija Ždanova piedalās diskusijā “Gudrs darbs un tehnoloģijas” Foto: Jānis Škapars/TVNET

Pagājušajā nedēļā Ķīpsalā norisinājās ikgadējā biznesa tehnoloģiju un inovāciju izstāde RIGA COMM. Tajā līdzās pakalpojumu un ražošanas nozaru uzņēmējiem, valsts iestāžu vadītājiem un nozaru profesionāļiem piedalījās arī TVNET pārstāvji - labbūtības un personāla attīstības vadītāja Anastasija Ždanova, kā arī publicists un viedokļu paudējs Toms Lūsis.

6. oktobrī konferencē norisinājās diskusija “Gudrs darbs un tehnoloģijas”, kurā par darbinieku ikdienas darba plānošanas un organizēšanas paradumiem un pārmaiņām, esošo situāciju Latvijā un metodēm diskutēja Ždanova, kā arī uzņēmumu BSMS un “DeskTime” pārstāvji un digitalizācijas projektu vadītāja Liesma Rijniece.

“Gudrs darbs un tehnoloģijas iet roku rokā. Ir jāvelta laiks, lai apmācītu darbiniekus strādāt gudrāk un vieglāk, ņemot vērā, ka mūsdienu darba tirgū ir dažādas paaudzes ar ļoti atšķirīgiem priekšstatiem par to, kas ir darbs."

Neviens vairs neprasa, vai ir vērts ieguldīties. Bet prasa – cik un kādos rīkos," diskusijā norādīja SIA TVNET GRUPA labbūtības un personāla attīstības vadītāja Anastasija Ždanova.

Foto: Labbūtības un personāla attīstības vadītāja Anastasija Ždanova piedalās diskusijā “Gudrs darbs un tehnoloģijas”

7. oktobrī norisinājās influenceru konference “Sijā auzas”, kas ir profesionāls, izglītojošs un izklaidējošs pasākums sociālo tīklu mārketinga tirgus dalībniekiem, kurā šogad tiks aktualizētas un apspriestas tēmas par kvalitāšu atsijāšanu, kritisko domāšanu un veiksmīgas sadarbības stūrakmeņiem.

Diskusijā “Smalkā robeža starp “pieņemams” un “nepieņemams” sociālajos tīklos” piedalījās TVNET publicists Lūsis, multimākslinieks un TV personība Amuna Davis, “SexyStyle” satura un komunikācijas projektu vadītāja Veronika Viļuma, TV personība Agrita Bindre-Blumenaua, kā arī apakšveļas zīmola “Wild Spirit” radītāja un zīmola seja Dana Bela.

“Robeža starp pieņemamu un nepieņemamu komunikāciju sociālajos tīklos ir ļoti atkarīga no auditorijas. Bet auditorijai vienmēr ir izvēle – lasīt vai nelasīt."

Ja kāds izvēlas lasīt vai skatīties kaut ko, kas viņam nav pieņemams, tad vainot par to var vienīgi pats sevi,” diskusijā norādīja SIA TVNET GRUPA publicists un viedokļu paudējs Toms Lūsis.

Foto: Publicists un viedokļu paudējs Toms Lūsis piedalās diskusijā “Smalkā robeža starp “pieņemams” un “nepieņemams” sociālajos tīklos”

Svarīgākais
Uz augšu