No Lielbritānijas līdz Austrālijai 15 minūtēs. Vīrieti šokē kļūdains rēķins 35 000 mārciņu apmērā

Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: Jaromir Chalabala/Shutterstock

Kāds "Uber" lietotājs saskāries ar nepatīkamu pārsteigumu - par 15 minūšu ilgu braucienu viņam pieprasītas 35 000 britu mārciņas, vēsta medijs "Insider".

22 gadus vecais Olivers Kaplans pasūtīja "Uber" taksometru Lielbritānijas pilsētā Mančestrā pēc tam, kad bija beidzis savu darba dienu. Aptuveni 6,5 kilometru garais ceļš līdz draugiem jaunajam vīrietim izmaksāja 35 000 britu mārciņas.

"Uber" mobilajā vietnē parādījās paziņojums, ka par braucienu būs jāmaksā 10 līdz 11 britu mārciņu. Nākamajā rītā Olivers pamodies un ielūkojies e-pastā, kur viņu sagaidīja "Uber" vēstule, ka viņa kontā nav pietiekami daudz naudas, lai samaksātu 35 427,97 mārciņu lielo rēķinu.

"Es izsaucu "Uber" gluži tāpat, kā to daru katru vakaru pēc darba. Šoferis atbrauca, es iekāpu mašīnā un viņš mani nogādāja tieši tur, kur vajadzēja," stāstīja Olivers.

"Tas bija 15 minūšu brauciens. Un arī vietnē tika teikts, ka par braucienu būs jāmaksā no 10 līdz 11 mārciņām. Un naudu arī novilka no manas kredītkartes," viņš turpināja.

Nākamajā rītā Olivers nekavējoties sazinājās ar "Uber" atbalsta centru. Arī "Uber" klientu servisa pārstāvis bija šokēts par iespaidīgo rēķinu, norādot, ka kļūdas pēc adrese norādīta otrā pasaules malā - Austrālijā.

Pēc veiktajām pārbaudēm "Uber" koriģēja Olivera rēķinu, liekot vīrietim samaksāt 10,73 britu mārciņas.

"Pat ja man kontā būtu bijuši tādi naudas līdzekļi, nauda tiktu novilkta un man būtu jākārto naudas atgūšana. Tas mani varētu iedzīt finansiālās problēmās," norādīja Olivers.

Pēc notikušā uzņēmums "Uber" norādīja, ka  kļūdainais rēķins nekavējoties tika pārrēķināts.

Uz augšu