Pieprasījums pēc reklāmas influencera kanālā aug, šī reklāmas kanāla īpatsvars reklāmdevēju mārketinga komunikācijas plānos turpina palielināties.
Tiešraide ⟩ Reklāma influencera kanālā
Latvijas Reklāmas asociācijas organizētā semināra “Reklāma influencera kanālā” mērķis ir atklāt tendences, dažādās perspektīvas un atziņas no sadarbības prakses. Paraudzīties uz šo komunikāciju caur reklāmas kanāla perspektīvu no katras puses skatu punkta caur atbildības prizmu, lai veidotu labāku un efektīvāku sadarbības praksi.
Semināru vada Latvijas Reklāmas asociācijas vadītāja Baiba Liepiņa.
Semināra programma:
14.00 -14.20
“Tendences pasaulē un pie mums”, Elīna Jermoloviča, projektu vadītāja, Publicis Latvia un Baiba Kauliņa, Ietekmes un satura virziena vadītāja Latvijā, Publicis Groupe.
“Sociālo tīklu tendences influenceru mārketingā”, Annemarī Šperliņa, Radoši digitālās aģentūras Armadillo izpilddirektore.
14.20 -15.10
“Sadarbību veidošana no pavisam jauna influencera skata punkta”, digitālā satura autore Jushkapadrushka.
“Pašizaugsmes ceļš”, Līga Vancāne, Sanitex Retail mārketinga speciāliste un Irina Cvetkova, Sanitex projektu vadītāja.
“Influenceru komunikācija - daļa no mediju plāna”, Mārtiņš Zaķis, Mediacom Latvia digitālās nodaļas vadītājs.
“Mediju un influenceru mijiedarbības pieredze", Guntars Traubergs, EHR mediju grupas līdzīpašnieks un attīstības vadītājs.
15.10 – 15.30
“Atbildība. Interpretācijas”, Baiba Vītoliņa, Patērētāju tiesību aizsardzības centra vadītāja.
“Darījumu dokumentācijas izvēles iespējas”, Inese Roze, Radoši digitālās aģentūras Armadillo galvenā grāmatvede.
15.30 – 16.10
Diskusija par reklāmas influencera kanālā biznesa ilgtspēju. Visi dalībnieki.
16.10 – 16.30
Jautājumi un atbildes.