Tirdzniecības centra internetā 220.lv tiešsaistes tirdzniecības platformas "marketplace" pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols intervijā tiešsaistes žurnālam KLIK atzīst, ka e-komercijas tirgū jau ir jūtams, ka esam krīzes sākuma punktā un, ja kāds to vēl neizjūt, var apsveikt. Tas gan nenozīmē, ka pašam 220.lv klātos slikti. Tieši pretēji. Taču Ozols uzsver, ka panākumi un veiksme nonāk to rokās, kuri tam ir gatavi. Attiecīgi arī šajā krīzē būs uzņēmumi, kas bankrotēs, un būs uzņēmumi, kas izies no tās ar krietni spēcīgākām pozīcijām. Par to, kas liecina par krīzes sākšanos, ko un kā pērk latvieši, igauņi un lietuvieši, kāda ir tirdzniecības platformu nākotne un sadarbība ar vietējiem tirgotājiem un kas ir ideālās biznesa problēmas, lasiet plašāk intervijā.
Sāksim ar globālajām tirdzniecības tendencēm. Kas šobrīd notiek ar piegāžu ķēdēm un kāda ir kopējā situācija nozarē?
Mēs vairāk skatāmies caur savu prizmu, kas vairāk ir lokāla un Eiropas mēroga. Šobrīd tieši tirdzniecības un e-komercijas tirgū redzam, ka mēs esam tādā kā krīzes sākuma punktā.