Iepriekš, lai iegādātos pārtiku, bija nepieciešams doties uz veikalu. Tomēr tagad, it īpaši pandēmijas laikā, tika meklēti jauni risinājumi, kā iegādāties nepieciešamās preces attālināti. Lielveikalu tīkli attīstīja savus e-veikalus, taču – ir radušies arī jauna tipa pārtikas veikali, kas nav redzami patērētājiem, – mākoņveikali. Vienā no tādiem bija iespēja paviesoties arī TVNET. “Wolt Market” vadītājs Baltijā Evalds Vagnoris pastāstīja plašāk par šāda veikala darbības principiem, kā arī daudz ko citu.

“Tas faktiski ir parasts pārtikas veikals ar pirmās nepieciešamības precēm, un šeit tiek pārdots arī alkohols. Tikai atšķirība tā, ka patērētājs šeit nedrīkst ienākt. Mūsu veikala izmērs nav liels, un mēs arī nevēlamies būt lielveikals, jo šādi darboties ir daudz izdevīgāk, sortiments ir optimizēts, lai apmierinātu patērētāju vajadzības,” saka Vagnoris.

Atsevišķos gadījumos patērētāji norāda, kādas preces viņi vēlētos iegādāties, tad arī “Wolt Market” meklē iespējas, kā šīs preces pievienot savam sortimentam.

“Pašreizējā situācijā svarīgi ir taupīt enerģiju. Tāpēc regulāri tiek izslēgtas nevajadzīgās gaismas, kā arī tās ierīces, kas konkrētajā brīdī netiek izmantotas, piemēram, tukši ledusskapji,” stāsta Vagnoris.

Veikala sortimentā ir arī “aukstās preces”, piemēram, auksti dzērieni un saldējums. Vagnoris norāda, ka visas piegādes tiek veiktas lielā tempā, respektīvi – piegāde notiek līdz pusstundai. Tas ļauj saldētās preces, kā saldējumus, saldētās picas un citus produktus piegādāt aukstus.