"Ja ne, novēlu mums visiem drosmi izveidot jaunas formas, lai šos mērķus sasniegtu."
12:30 sākās mediju galveno redaktoru diskusija, kurā piedalījās Sigita Roķe, Latvijas televīzija, Vita Dreijere, Delfi plus, Toms Ostrovskis, TVNET GRUPA, Linda Rasa, Latvijas Avīze, Santa Anča, izdevniecība Santa, Ainis Saulītis, Rīgas Viļņi.
Vaicāti, vai redaktoru pārstāvētajiem medijiem ir ētikas kodeksi un, ja jā, kā tie tiek ievēroti, Sigita Roķe (LTV) atbildēja apstiprinoši, kas "tiek darbināti diezgan aktīvi, jo arī auditorija neļauj atslābt". "Atkarībā no jautājumiem darbinām vai nu ētikas kodeksu, kas attiecas uz visiem mūsu darbiniekiem, vai arī redakcionālās vadlīnijas, kas ir salīdzinoši svaigi izstrādātas," skaidroja Roķe. Arī Linda Rasa (Latvijas Avīze) norādīja, ka medijam ir izstrādāts ētikas kodekss, un tā kopiju saņem katrs jaunais darbinieks, parakstot darba līgumu. Arī redakcija ikdienā šos principus ievēro, norāda Rasa. Komentējot izdevniecības "Santa" ētikas kodeksu, Anča skaidro, ka izdevniecībā ir oficiāli aprakstīts ētikas kodekss, un Anča, pieņemot darbā redaktorus, arī izskaidro ētikas būtību. Delfi Plus pārstāve Vita Dreijere norāda, ka medijam ir izstrādātas vadlīnijas, bet redakcija visnotaļ arī paļaujas uz darbinieku profesionalitāti. Ainis Saulītis, Rīgas Viļņi, piekrita iepriekš teiktajam, ka "ar pirkstu netiek vilkts līdzi katram kodeksa punktam", bet medijā notiek pašregulācija.
Toms Ostrovskis, TVNET GRUPA galvenais redaktors, pauda, ka mediju ētikas kodekss ir pašsaprotama lieta un uzteica Latvijas Mediju ētikas padomes izstrādāto ētikas kodeksu, kas arī tiek izmantots TVNET GRUPA.