Pagājušajā nedēļā Latvijas ātrās ēdināšanas tirgū sevi pieteica jauns spēlētājs – amerikāņu ķēde “Domino’s Pizza”, kas iedzīvotāju vidū ir raisījusi milzīgu interesi. Kad radās ideja par picērijas atvēršanu Latvijā un kādi ir kompānijas plāni, par to intervijā stāstīja "Domino's Pizza" mārketinga vadītājs Latvijā Daniels Pelīte.

- Kuras kompānijas varētu būt galvenie “Domino’s Pizza” konkurenti Latvijā?

- Mūsu stratēģijai būtībā konkurentu nav. Protams, jebkurš ātrais ēdinātājs, kurš veic piegādes, ir vērā ņemams konkurents, un viņu virzienā ir jāskatās. Tomēr mūsu stratēģijas dēļ mēs Latvijā būsim unikāli.

- Kur slēpjas šī unikalitāte?

- It kā mēs esam kā ātrais ēdinātājs, taču, detalizēti raugoties uz mūsu darbību, mēs absolūti nestrādājam pēc tādiem principiem. Produkti, no kā izgatavojam mūsu ēdienus, nekad nav sasaldēti. Visi ēdienu sastāvā izmantotie produkti ir dabīgi.

Viens no mūsu trumpjiem ir ātrā piegāde, kas tiek garantēta 30 minūtēs. Pašlaik Latvijā nav neviena, kurš varētu pat tuvu tam stāvēt. Ja ēdiens tiek nobaudīts uz vietas vai ņemts līdzi, tad garantija ir 15 minūtes.