"Es jautāju: vai man atdos naudu? Atbilde bija apstiprinoša," stāsta kāda sieviete, kura iegādājās spēkratu Tallinā bāzētā uzņēmumā "Balticar". Taču prieki bija īsi - Patērētāju aizsardzības un tehniskās uzraudzības departaments norādīja, ka uzņēmuma pienākums nebija uzreiz atmaksāt naudu. Tiesa, departaments jau vairākkārt saņēmis sūdzības par šo uzņēmumu.

8. oktobrī Tartu iedzīvotāja Tallinā iegādājās "Mercedes-Benz R320" automašīnu, kura maksāja 5000 eiro.

"Automašīna jau bija nogādāta Tartu. Mans vīrs aizveda auto pie mehāniķa, kur konstatēja, ka transportlīdzeklis ir sliktā tehniskā stāvoklī," stāstīja Herle.

Remonts izmaksātu tikpat, cik pati automašīna. Pēc četrām dienām Herle vērsās pie uzņēmuma "Balticar" ar lūgumu pieņemt auto atpakaļ. "Viņi teica, ka pieņems automašīnu atpakaļ, naudu arī solīja atmaksāt."