Viņa klāstīja, ka uzņēmumos, kuros tiek īstenota gan dzimumu līdztiesība, gan arī dažādības vadības iniciatīvas vērojams pieaugums izaugsmē un inovācijas. No aizspriedumiem brīva vide veicina radošumu un radošo domāšanu. Jo dažādākas ir cilvēku pieredzes, jo radošāki ir risinājumi.
LU asociētā profesore minēja vēl kādu taustāmu ieguvumu, kas ir klientu piesaistīšana - dažādāki cilvēki var radīt dažādākus produktus, kas atbilst plašākām cilvēku interesēm un cilvēku lokam. Pētījumi liecina, ka tieši sievietes ir atbildīgas par 70 līdz 80% patērētāju pirkumiem.
"Ja sievietes ir pamata patērētājs, tad būtu labi, ja preces un pakalpojumi atbilstu sievietes dzīves pieredzē un būtu balstīti sieviešu vajadzībās. Tas ir gluži normāli, ja mēs veidojam produktus, ņemot vērā patērētāju vajadzības. Veicinot sieviešu iesaisti inovācijās, lēmumu pieņemšanā mēs labāk varam rast atbildes uz tām vajadzībām, kādas ir mūsu patērētājam," sacīja Zitmane.
Kā nākamo argumentu LU asociētā profesore minēja darbinieku apmierinātību. Elastīgas darba formas, līdztiesīgs atalgojums, atvērta un radoša vide ietekmē darbinieku apmierinātību. Nav mazsvarīgi tas, ka dažādības un dzimumu līdztiesības iniciatīvas rada pārliecību, ka cilvēks var profesionāli augt.
"Ja nav jautājums par "stikla griestiem", par to, ka cilvēks savā karjerā varbūt nespēs sasniegt kaut kādas virsotnes, tad, iespējams, viņš mazāk cenšas un investējas. Atvērta, līdztiesīga vide rada apmierinātākus dalībniekus. Kāds pētījums liecina, ka 80% darbinieku samazinās stress, ja uzņēmums īsteno darba un ģimenes dzīves savienošanas iniciatīvas," pauda Zitmane.
Pēc viņas paustā, vēl viens ieguvums ir reputācijas izaugsme. LU profesore atzīmēja, ka Latvijas patērētājs nav pārāk aktīvs balsošanā ar maciņu, bet pasaules pieredze rāda, ka 53% patērētāju nobalsos ar savu maciņu, ja uzņēmums neatbalstīs tos uzskatus un vērtības, kas ir svarīgas arī patērētājam.