Ļoti noderīgas ir divas ASUS izstrādātās platformas - "ASUS Control Center" un "ASUS Business Manager". Tajos var monitorēt, kas noticis ar datoru, mainīt svarīgus drošības iestatījumus un dažos augstākās klases modeļos izmantot pat dubulto disku datu kopiju glabāšanai. Sistēma gādā, lai galvenajā diskā ierakstītā informācija automātiski tiktu pārkopēta uz rezerves. Ja galvenā krātuve kādā negadījumā cieš, dators pārslēdzas uz rezerves krātuvi un ļauj pilnvērtīgi turpināt darbu.
- Un kas notiek ar bojāto disku?
Tas pēc iespējas ātrāk jāapmaina, lai dators varētu turpināt veidot rezerves kopiju. Neērtības mazinās fakts, ka "ExpertBook" datoriem pieejama pat 5 gadu garantija. To izvēloties, dators būtībā tiek labots par velti. Garantija arī paredz datora aizstāšanu ar jaunu, ja tas saņemšanas brīdī bijis defektīvs. Šādi gadījumi gan ir ļoti maz. No visiem piegādātajiem datoriem tā dēvētā Dead on Arrival prasība gada laikā celta kādas 5-6 reizes.
- Kā parasti notiek ASUS datoru labošana Latvijā?
- Mums ir īpaša Biznesa sadarbības programma, kurā pieejamas divas iespējas. Standarta opcija ir klientam nogādāt datoru kādā no mūsu garantijas servisa centriem, kur tas tiek saremontēts. Otra opcija uzņēmumiem ir "On site" remonts. Proti, mūsu servisa centra darbinieki darba dienās 24 stundu laikā pēc pieteikuma saņemšanas un bojājumu identificēšanas ierodas uzņēmuma birojā un salabo ierīces.
Ja klients nezina, kā rīkoties, viņam cauru nedēļu 24 stundas diennaktī pieejams mūsu klientu atbalsta serviss. Aktīva saziņa notiek arī "Facebook" lapā.
Tikpat operatīvi kā remontēšana, notiek arī datoru piegāde. Esam Baltijā izveidojuši piegādātāju tīklu, kas nodrošina, lai noliktavas krājumos esošais dators pircējam tiktu piegādāts jau nākamajā dienā. Klientam vien jāizvēlas izplatītāju, kurš tirgo ASUS datorus, jāveic pasūtījums, un datori dosies būs ceļā uz jauno mājvietu.
Raksts tapis sadarbībā ar ASUS