Lai auto neiestieg sniegā
Ja auto jānovieto sniegā, piemēram, mežā, ir svarīgi šajā vietā iebraukt sliedes, pabraukājot uz priekšu un atpakaļ. Tādējādi nodrošinām sev iespēju ieskrieties, lai vēlāk veiksmīgi izbrauktu ārā. Ja zem auto paliek daudz sniega, tas automašīnas siltuma dēļ var izkust, izveidojot tādu kā slidkalniņu, kā rezultātā nebūs iespējams izkustēties. Ja celiņš apstājoties būs iebraukāts, izbraucot nebūs jāspolē riteņi. Savukārt, ja riteņi tiks spolēti, auto iestigs dziļāk sniegā. Gadījumā, ja automašīna tomēr uzsēžas uz sniega, zem tās "vēdera" jānorok sniegs un zem velkošajiem riteņiem jāpaliek apakšā kas stingrs, piemēram, zari, lai riteņiem veidotos saķere.
Auto iedarbināšana aukstā laikā
Ja ziemā no auto jātīra sniegs, pirms sākt to darīt, ieteicams iedarbināt automašīnu – izmantot šo laiku, lai iesildītu transportlīdzekli. Ja sākam braukt bez iesildīšanas, nav vēlams stipri gāzēt, kamēr motors nav iesilis, un jābrauc ar zemiem apgriezieniem.
Otra lieta – pat, ja automašīnai ir labas ziemas riepas, uzreiz pēc aukstas nakts uzsākot braukšanu, tās vēl būs aukstas, neelastīgas, ar sliktāku saķeri, tādēļ jābrauc uzmanīgi, līdz riepas tiek "iebrauktas" un "iesilst". Iedarbinot auto aukstā laikā, jāļauj apgriezieniem uzkāpt (tas aizņems ne vairāk kā 30 sekundes) un jāsāk braukt tikai tad, kad apgriezieni iet uz leju.
Daudzi autovadītāji steigā nenotīra sniegu no automašīnas jumta, taču ir ļoti svarīgi to izdarīt. Automašīna braucot uzsilst, sniegs uz jumta kūst, radot bīstamību gan pašam autovadītājam, gan apkārtējiem. Strauji bremzējot, šī ledus-sniega kupena var noslīdēt uz vējstikla, nopietni traucējot redzamību, vai arī, uzņemot ātrumu, var ielidot aizmugurē braucošajos auto.