Lai arī bezvadu datu pārraide ieņem aizvien nozīmīgāku lomu informācijas apmaiņā, joprojām nepieciešams datoram pievienot dažādus palīglīdzekļus ar kabeļu starpniecību. Tādēļ liela nozīme ir tam, cik un kādas pieslēgvietas piedāvā ražotājs. Plānajiem klēpjdatoriem tā allaž bijusi problēma, jo vienkārši korpusā fiziski nav tik daudz vietas, lai ievietotu vajadzīgās ligzdas.
ASUS inženieriem gan izdevies sekmīgi tikt galā ar izaicinājumiem un iemontēt "ExpertBook B1" visu nepieciešamo. Te ir HDMI, USB-C un trīs USB-A ligzdas, VGA, "Ethernet", 3,5 mm austiņu un microSD karšu lasītāja pieslēgvieta. Ja nepieciešams datoru pievienot pie lielāka monitora, to var izdarīt ļoti viegli, jo 180 grādu eņģes ļauj vākā iestrādāto 15,6 collu displeju noguldīt paralēli galdam, lai tas neaizsegtu skatu uz monitoru.
Vērts uzsvērt, ka datora plašais ekrāns nav padarījis pašu ierīci apgrūtinoši lielu, un par to jāpateicas ļoti plānajām apmalēm. Ar šādu pieeju ASUS inženieriem izdevies panākt, ka displejs aizņem 90% no visa korpusa laukuma.
Vienmēr sasniedzama palīdzība
Apmācību speciālistiem audzēkņu izglītošana ir nepārtraukts darbs piecas un apmācību uzņēmumos pat visas septiņas dienas nedēļā. Tādēļ ir ārkārtīgi svarīgi, lai datori vienmēr būtu darba kārtībā un problēmu gadījumā tiktu saremontēti pēc iespējas ātrāk.
ASUS ierīču lietotājiem te ir būtiskas priekšrocības. ASUS biznesa sadarbības programma paredz, ka servisa speciālists vienas darba dienas laikā pēc izsaukuma ierodas uzņēmuma telpās un saved ierīces kārtībā. ASUS arī ir padomājis par ikdienas garantiju. Tā jau standarta piedāvājumā ir 3 gadi, un to nodrošina vietējais Latvijas servisa centrs, nevis ārzemju, tādēļ garantijas remontu organizēšana un veikšana norit ātrāk.
Ja jāuzņem lielāka mācību grupa un nepieciešams palielināt datoru skaitu, pasūtītās ierīces tiks atgādātas diennakts laikā. Kamēr citi zīmoli globālo loģistikas izaicinājumu dēļ sastopas ar lēnām piegādēm, ASUS Baltijas noliktavās mērķtiecīgi izveidojis prāvus krājumus, lai klienti pie datoriem tiktu bez kavēšanās.
Gadījumos, kad klients nezina, kā rīkoties, viņam cauru nedēļu 24 stundas diennaktī pieejams klientu atbalsta serviss. Tas sasniedzams kā pa telefonu, tā arī Facebook vietnē, tādēļ lietotājs vienmēr var ātri saņemt ieteikumus situācijas atrisināšanai.
Raksts tapis sadarbībā ar ASUS