Igaunijas portāls "Limon" saņēmis kādas sašutušas iedzīvotājas vēstuli. Viņa izmantojusi "Bolt Drive" pakalpojumu un par 11 minūšu braucienu samaksājusi divus eiro un divus centus. Tiesa, brauciens sievietei rezultējies ar vairāk nekā 600 eiro zaudējumu.
Kā sievietei Igaunijā 11 minūšu brauciens ar "Bolt Drive" beidzās ar vairākiem simtiem zaudētu eiro (26)
Sieviete savā vēstulē raksta: "19. decembrī izmantoju "Bolt Drive" pakalpojumu. Pie manas mājas tieši stāvēja mašīna, un nolēmu to izmantot. Par 11 minūšu ilgo braucienu samaksāju divus eiro un divus centus."
"Dažas stundas vēlāk atklāju, ka maku esmu atstājusi koplietošanas auto šofera blakus krēslā. Uzreiz sazinājos ar "Bolt" atbalsta dienestu, taču man atbildēja tikai pēc vairāk nekā stundas," stāsta sieviete.
Visu šo laiku sieviete mēģināja kartē atrast konkrēto automašīnu. Pēc aptuveni stundas ar sievieti sazinājās "Bolt" darbinieks Iļja. Viņa Iļjam izklāstīja visu situāciju un gaidīja tālākos norādījumus.
Pēc 14 minūtēm Iļja atzvanīja un teica, ka ir sazinājies ar diviem cilvēkiem. Sieviete vaicājusi, kāpēc tikai diviem, un atbilde viņu pārsteigusi - Iļja atcirtis, ka tādu informāciju izpaust nedrīkst. Pēc asākas vārdu apmaiņas Iļja atklāja, ka automašīnu pa šo laiku jau izmantojuši krietni vairāk cilvēku. Turklāt visi kā viens teica, ka maku nav manījuši.
Sieviete atrada meklēto automašīnu pašas spēkiem un to pārbaudīja - maka tajā nebija. Viņa nekavējoties vērsās policijā, jo makā atradās vairāk nekā 600 eiro skaidrā naudā.
Portāls "Limon" sazinājās ar "Bolt" pārstāvjiem, lai noskaidrotu, ko šādā situācijā klientam vajadzētu darīt.
Uzņēmumā norādīja, ka ar atbalsta dienestu jāsazinās mobilajā vietnē, jo darbinieki var automašīnu nekavējoties noņemt no kartes. Uzņēmuma atbalsta dienests darbojas 24 stundas dienā un septiņas dienas nedēļā.
"Bolt" pārstāvji norādīja, ka visefektīvākais veids problēmu risināšanai ir tieši mobilā vietne.