100% elektriskais "Peugeot Inception concept" ir aprīkots ar 800 V borta elektrosistēmu, un tā 100 kWh akumulators ar vienu pilnu uzlādi ļauj nobraukt līdz 800 km. Enerģijas patēriņš ir iespaidīgi zems – tikai 12,5 kWh uz 100 km. Vienā minūtē akumulators tiek uzlādēts 30 kilometru autonomijai, bet piecu minūšu laikā – jau 150 kilometriem. "Peugeot Inception concept" var uzlādēt indukcijas režīmā, proti – bez vada, un tas visu procesu ievērojami vienkāršo.
Divi kompakti elektrodzinēji – viens priekšpusē, otrs aizmugurē – padara konceptu par pilnpiedziņas auto, un tas braucienam nodrošina vienlaikus izcilību, pilnīgu kontroli un dinamiku. Abu dzinēju kopējā jauda ir gandrīz 680 ZS (500 kW), bet paātrinājums no 0 līdz 100 km/h aizņem mazāk nekā 3 sekundes.
Tehnoloģiju izcilība, kas raksturīga šīs platformas automobiļiem, atspoguļojas arī "Peugeot Inception concept" Steer-by-Wire stūrēšanas sistēmā. Tai nav nepieciešams tāds stūres rats, kādu mēs pazīstam gadu desmitiem. Tā vietā ir nācis Hypersquare, kur mehāniska sasaiste ar riteņiem ir aizstāta ar digitāli elektrisku vadību.
Revolūcija i-Cockpit kabīnē
Pirms 10 gadiem pirmās paaudzes PEUGEOT 208 atklāja i-Cockpit arhitektūru ar ergonomiskām inovācijām. Šodien PEUGEOT INCEPTION CONCEPT to ievieš no jauna, balstoties uz pārbaudītām futūristiskām tehnoloģijām. Dizaineri ir radījuši pilnīgi jaunu arhitektūru, likvidējot stūres ratu un klasiskās komandpogas un slēdžus.
Ar pirksta pieskārienu var kontrolēt visus braukšanas parametrus, un elektriskās stūrēšanas sistēmas tehnoloģija padara braukšanu instinktīvāku un vienkāršāku – līdzīgu videospēlei, tikai reālajā dzīvē. Hypersquare, kas aizstāj klasisko stūres ratu, ļauj braukt dabiskāk, vienkāršāk, drošāk un – pa jaunam. Hypersquare centrā ir planšetes tipa ekrāns, kas paredzēts vadības informācijai. Dažādu funkciju piktogrammas (gaisa kondicionēšana, radio skaļums, vadītāja palīgsistēmas u.c.) ir attēlotas sānos, un tās ļauj piekļūt vadības ierīcēm. Ērtības labad piktogrammas atrodas nelielos padziļinājumos, tāpēc tās var lietot, vien kustinot īkšķi un nenoņemot rokas no vadības ierīces.