Instrumentu panelis, vadības sviras, stūre, klimata iekārta un vidus displejs - tas viss ir jau labi zināms un apgūts no Latvijā iecienītā Dacia Duster. Pārsteigums ir elektriskā stāvbremze, bet domāju, ka ar šo risinājumu ir jāsamierinās un tas jāpieņem. Galu galā ekspluatācijas laikā nav bijušas problēmas ar šīm elektriskajām rokasbremzēm.
Lielākais pluss šim automobilim ir aprīkojums ar 7 sēdvietām - ģimenēm ar vairākiem bērniem tā ir nepieciešamība! Un neteikšu, ka šī 3. sēdekļu rinda būtu domāta tikai bērniem. Pats ar savu 190 cm augumu iekārtojos tajā, un pat ceļi nespiedās priekšējā atzveltnē. Turklāt paliek vēl arī vieta bagāžai! Iepriecināja arī USB ligzdas novietojums blakus info displejam - būs ērti pieslēgt, piemēram, videoreģistratoru!”
Sajūsmu par Dacia Jogger vienkāršību pauž Jānis Mežulis, “Kate” arhitekts, mēbeļu dizainers: ”Uff, tas ir kā svaiga gaisa malks pārpičkātajā un supertehnoloģizētajā auto pasaulē. Jogger - vienkārši auto. Auto, par kuru vari samaksāt ar savu uzkrājumu vai vidusmēra pilsonim paceļamu kredītu. Tas liekas vienkāršs, tomēr tajā neatradīsiet podziņas no 90tajiem, kā to vēl joprojām mēdz praktizēt dažs labs japāņu ražotājs. Arī ārējais dizains ir 100% atbilstošs šodienai.
Auto nav arī lielas mugursomas izmērā, bet ietilpībā piekāpjas tikai busiņiem. Gāzes izvēles iespēja, kas sniedz bezuzpildes nobraukumu virs 1000 km, padara to interesantāku taupītājiem un tālākbraucējiem.
Nav pat jāizvēlas aprīkotākās versijas, ar ekrāniem, jo jau bāzes komplektācijā vari pieslēgt un nostiprināt viduskonsolē savu viedtelefonu ar visām tā priekšrocībām. Un tas nekas, ka durvis aizveras kā moskvičam vai piekare ir ar mazāku energoietilpību, vai ātrumkloķis tevi informē par kārbas leņķi attiecībā pret šasiju. Tu jūti, ka šī mašīna ir patiesa, tā necenšas noslēpt savas nepilnības. Tā ir kā partneris, kas jau pirmajā randiņā pasaka: "Jā, es naktīs krācu un gadās arī kāds balodītis, tomēr vari uz mani paļauties, nemēģināšu tevi izputināt".”