Zviedrijas mūzikas straumēšanas gigants "Spotify" pagājušo gadu noslēdzis ar zaudējumiem 430 miljonu eiro apmērā, kas bijuši vairāk nekā 12 reizes lielāki nekā 2021.gadā, kad uzņēmums cieta 34 miljonu eiro zaudējumus, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
"Spotify" zaudējumi pērn pieauguši 12 reizes; uzņēmums vēl nekad nav strādājis ar gada peļņu (2)
Tikmēr uzņēmuma ienākumi pagājušajā gadā palielinājušies par 21% un veidojuši 11,7 miljardus eiro.
"Spotify" norāda, ka maksas abonentu skaits pērn pieaudzis par 14% un sasniedzis 205 miljonus. Šī ir pirmā reize uzņēmuma vēsturē, kad šādu abonentu skaits pārsniedzis 200 miljonus.
Savukārt ikmēneša aktīvo lietotāju skaits kopumā sasniedzis 489 miljonus, bet šogad tas varētu sasniegt 500 miljonus, vēstī uzņēmums.
"Spotify" vēl nekad nav strādājis ar gada peļņu.
Kā ziņots, "Spotify" likvidēs aptuveni 600 darbavietas jeb 6% no kopējā darbavietu skaita, tam kļūstot par kārtējo tehnoloģiju uzņēmumu, kas īstenos restrukturizāciju.