Piemēram, vien dažas dienas pirms FTX bankrota “Coinbase” vairākos lielākajos ASV medijos bija sagatavojusi reklāmu lappuses atvēruma izmērā ar uzrakstu “Uzticieties mums”.
Decembrī tika laists klajā jauns sauklis - “Ignorē troksni, turpini būvēt”, uzsverot, ka “Coinbase” ir ilgtspējīga un rūpīgi uzraudzīta kompānija, uz ko neattiecas visas negatīvās ziņas.
Kriptobirža “Coinbase” cenšas palielināt savu uzticamību, cenšoties sevi reklamēt kā “uzticamāko zīmolu nozarē”, kamēr cita kriptobirža “Bittrex Global” sākusi sevi dēvēt “par pasaulē drošāko regulēto digitālo aktīvu biržu”, iekļaujot jaunu reklāmas saukli - “Šeit šodien, šeit rīt”.
“Vienas no lielākajām cilvēku bažām ir tās, ka kriptoaktīvi šodien ir šeit, klātesoši, bet jau rīt tie ir prom, ar visu ieguldīto naudu,” sacīja “Bittrex Global” izpilddirektors Olivers Linčs.
Ir palikušas vien dažas kriptobiržas, kuras izliekas, ka nekas nav noticis, faktiski distancējoties no visām nozarē notikušajām problēmām. Novembrī “Binance” sāka jaunu kampaņu, kurā bija iesaistīta arī portugāļu futbola zvaigzne Krištianu Ronaldu. Kampaņa tika sākta vien dažas dienas pēc FTX kraha, taču – tajā tika ieguldīts liels darbs labu laiku pirms FTX problēmām.
“Binance” uzsver, ka nākotnē mārketings koncentrēsies uz konkrētu produktu piedāvāšanu, taču uzņēmums neplāno distancēties no FTX un tā problēmām.
Daudzi kriptonozares spēlētāji ir samazinājuši tēriņus sabiedrisko attiecību aktivitātēm un centušies uzlabot drošību uzņēmumu iekšienē, kā arī ar biržām saistītajās kompānijās.