“Business Insider” norāda, ka kompānijas iekšienē trešdienas problēmu dēļ bijuši konflikti, jo ilgāku periodu nebija iespējams atrast problēmu cēloni. Trešdienas vakarā lielākā daļa funkciju bija atjaunotas, taču bija traucētas iespējas sūtīt tiešos ziņojumus un veikt retvītus.
Masks īsā vēstulē “Twitter” darbiniekiem paziņoja, ka “jauni attīstības projekti pagaidām jāaptur”, lai nodrošinātu esošās sistēmas stabilitāti.
Tiek norādīts, ka pēdējo mēnešu laikā funkcionalitātes traucējumi un kļūdas ir kļuvušas par regulāru parādību “Twitter”. Ekspertiem ir aizdomas, ka tas saistāms ar Maska “skaldi un valdi” politiku – veikt masveida darbinieku atlaišanu un ievērojami samazināt izmaksas. Pašlaik “Twitter” ir mazāk darbinieku nekā pirms 10 gadiem, lai gan sociālo tīklu ik dienas izmanto ap 250 miljoniem lietotāju.
Bijusī “Twitter” amatpersona sacīja, ka “Twitter” ar laiku turpinās degradēties.
“Visticamāk, ka agri vai vēlu pieredzēsim liela mēroga darbības pārrāvumu, kas skars lielu daļu lietotāju.
Būs arī problēmas saprast, kas tad būs izraisījis šo pārrāvumu. Lielākā nelaime šai kompānijai būs tas, ka cilvēki, kas šīs problēmas varētu atrisināt, būs bezatbildīgi atlaisti,”
sacīja bijušais “Twitter” pārstāvis.
“Business Insider” uzsver, ka Masks pieprasa veikt milzīgas pārmaiņas ļoti īsā laikā, un tā ir liela problēma, ņemot vērā samazināto darbinieku skaitu.
Arvien vairāk investoru ir pauduši neizpratni un dusmas par Maska “nereālistiskajiem plāniem un termiņiem”.
Tiek pieļauts, ka trešdienas problēmas varētu būt radījušas lielas pārmaiņas – trešdien Masks izbeidza bezmaksas piekļuvi “Twitter” attīstītājam API, kas ļāva radīt automatizētus “Twitter” lietošanas rīkus.
Tāpat trešdien tika sākta jaunas funkcijas – 4000 zīmju tvītu ieviešana tiem lietotājiem, kas izmanto maksas pakalpojumu “Twitter Blue”.
Iepriekš vēstīts, ka “Twitter” vadītājs Īlons Masks paziņoja, ka ar savu ierašanos kompānijā spējis pasargāt to no bankrota. Tiesa gan, tieši Maska vadībā “Twitter” saskārusies ar nozīmīgām problēmām, piemēram, platformu pametuši vairāk nekā 500 lieli reklāmdevēji, kas sniedza kompānijai nozīmīgus reklāmas ieņēmumus.