Pircēji vērtēja iepirkšanās pieredzi dažādos e-veikalos. Aptaujā piedalījās vairāk nekā tūkstotis respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Kopumā pētījumā tika iekļauti vairāk nekā 500 e-veikali. Izpēti veica starptautisks pētniecības uzņēmums „Kantar TNS”.
Šogad papildus labāko e-veikalu balvai tika ieviestas 2 jaunas nominācijas: “Straujākā izaugsme Latvijas tirgū” un “Straujākā izaugsme eksporta tirgū”, kur tika vērtēta e-veikalu izaugsme (pēc apgrozījuma) sadarbībā ar starptautisku auditoru uzņēmumu "Grant Thornton Baltic".
Kategorijā „apģērbi/apavi” uzvarēja zalando.lv
Kategorijā „elektronika” uzvarēja rdveikals.lv
Kategorijā „pārtika” uzvarēja barbora.lv
Kategorijā „bērnu preces” uzvarēja 220.lv
Kategorijā „grāmatas” uzvarēja janisroze.lv
Kategorijā „sadzīves tehnika” uzvarēja rdveikals.lv
Kategorijā „medikamenti” uzvarēja internetaaptieka.lv
Kategorijā „mēbeles/ mājas preces” uzvarēja jysk.lv
Kategorijā „preces mājai un personīgajai higiēnai” uzvarēja drogas.lv
Nominācijā „straujākā izaugsme Latvijas tirgū” uzvarēja: 1.vieta – veterinārā aptieka Vetzoo.lv; 2. vieta – inserv.lv, 3.vieta – pranamat.lv.
Nominācijā „straujākā izaugsme eksporta tirgū” uzvarēja bērnu koka mēbeļu un rotaļlietu e-veikals ettetete.com
Konkursu “Latvian eCommerce Awards” organizēja digitālā mārketinga aģentūra “iMarketings.lv”. Konkursa mērķis ir veicināt e-komercijas attīstību Latvijā un izcelt labākos interneta veikalus, kas kalpo par piemēru un paraugu industrijai, iedvesmojot pārējos spēlētājus un iepriecinot pircējus ar lielisku iepirkšanās pieredzi.