Veikalos haoss: Lielbritānijā milzu ažiotāžu radījis divu influenceru radīts enerģijas dzēriens (2)

Raksta foto
Foto: AFP / Scanpix

Lielbritānijā īstu popularitātes sprādzienu izraisījis enerģijas dzēriens “Prime”, kā dēļ pircēji ir gatavi stāvēt garās rindās. Veikalu tīkls “Sainsbury’s” paziņojis, ka pašlaik nespēj apmierināt milzīgo pieprasījumu pēc populārā dzēriena, tādēļ “Prime” cienītājiem jāapbruņojas ar pacietību.

Kā vēsta britu mediji, lielu ažiotāžu radīja “Prime” enerģijas dzēriena ierobežotas pieejamības produkti – ar apelsīnu un mango garšu. Tomēr dzēriena pieejamība izrādījās ierobežotāka nekā plānots – daudzi dzēriena gribētāji, izstāvot rindu, lai tiktu veikalā secinājuši, ka dzēriens ir izpirkts, bet līdz jaunas partijas ieviešanai jāgaida.

Piemēram, Pīterboro ļoti daudzi dzēriena cienītāji, lielākoties vecāko klašu skolēni, kopā ar saviem vecākiem rindās stāvēja ilgu laiku pirms veikalu durvju atvēršanas, tāpēc vilšanās bijusi liela. Kāds tēvs sacīja, ka “tas ir jaunais trakums, jo visi vēlējās tikt pie jaunās garšas”.

“Es tikko pabeidzu savu naktsmaiņu un kopā ar dēlu devos stāvēt rindā pie “Sainsbury’s”. Kurš vēl stāv rindā pie veikala septiņos no rīta? Arī pie “Aldi” rindas bija mežonīgas. Vietējā veikaliņā par vienu šī dzēriena pudeli jāmaksā astoņas mārciņas, lai gan tā cena ir tikai divas. Cerams, ka šis trakums rimsies,” sacīja kāds rindā stāvētājs.

Interesanti, ka ažiotāža ir tik milzīga, ka atsevišķi cilvēki pārdod jaunās garšas dzēriena pudeles internetā, prasot pat 1000 mārciņas par pudeli. Kas šai dzērienā ir tik īpašs, un kādēļ ir tik milzīga ažiotāža?

Svarīgākais
Uz augšu