Tehnoloģiju uzņēmums “OpenAI” devis piekļuvi “ChatGPT” daudzām citām kompānijām. Tas nozīmē, ka jau drīzumā mākslīgā intelekta pakalpojums būs pieejams daudzās lietotnēs un pakalpojumos, vēsta CNN.
"ChatGPT" jau drīzumā tiks integrēts daļā populāru lietotņu (1)
Kompānija paziņojusi, ka izstrādātāji tagad var iegūt piekļuvi “ChatGPT” un ar to saistīto programmu interfeisam un kodiem, kas ļaus uzņēmumiem integrēt mākslīgā intelekta čata funkcijas savās platformās. Piemēram, “Instacart” “Snap”, kā arī mācību lietotne “Quizlet” ir vienas no pirmajām, kas eksperimentālā kārtā gatavojas pievienot saviem pakalpojumiem “ChatGPT”.
Šāds lēmums pieņemts trīs mēnešus pēc tam, kad “OpenAI” ļāva publiski lietot un testēt “ChatGPT”. Šis rīks daudzus lietotājus pārsteidzis ar apbrīnojamu spēju ģenerēt oriģinālus stāstus, esejas, dziesmu tekstus, kā arī atbildes uz dažādiem lietotāju jautājumiem.
“Snapchat” veidotāji “Snap” plāno izstrādāt čata rīku, kas piedāvās lietotājiem dažādas rekomendācijas un palīdzēs veidot dažādus plānus. “Quizlet”, ko visā pasaulē lieto ap 60 miljoniem studentu, plāno izveidot čata rīku, kas palīdzēs lietotājiem orientēties mācību literatūras materiālos un palīdzēs labāk sagatavoties eksāmeniem.
Visticamāk, arī daudzas citas kompānijas sekos šim piemēram. Piemēram, iepazīšanās lietotne “OkCupid” jau eksperimentējusi ar “ChatGPT” izmantošanu savā platformā. Arī dažādas klientu apkalpošanas platformas paudušas vēlmi izmantot analogu tehnoloģiju savu čata rīku radīšanai, kas palīdzētu efektīvāk apkalpot klientus.
Šeit gan jāpiebilst, ka pastāv dažādi riski. Lai arī “ChatGPT” ir iekarojis zināmu popularitāti lietotāju vidū, šis rīks ir radījis arī bažas, it īpaši par to, ka tas var sagrozīt faktus un sākt izplatīt dezinformāciju. Vairākas skolas sistēmas, piemēram Ņujorkā un Sietlā vispār liegušas izmantot “ChatGPT”, baidoties, ka skolēni visus savus darbus norakstīs no “ChatGPT”, nemaz nepārliecinoties par informācijas patiesumu.