Medijs skaidro, ka ir autobusu reisi, kurus finansē valsts. Un tādi ir teju visi Latvijas autobusu maršruti, bet ir arī komercreisi, kurus finansē tikai uzņēmums, respektīvi, no valsts tas nesaņem ne centa. Tādi Latvijā ir divi maršruti – Rīga–Salaspils un Rīga–Daugavpils. Abi tiek nodrošināti jau pusotru gadu.
Ar pirmo minēto viss esot kārtībā, bet ar reisu uz Latvijas otru lielāko pilsētu situācija ir bēdīga. No 16. marta uzņēmums "Daugavpils autobusu parks" nolēmis satiksmi slēgt. Vēl pagājušajā gadā komersants dienā nodrošināja trīs līdz četrus reisus vienā virzienā, bet tagad dienā ir palicis viens reiss.
Kāpēc "Daugavpils autobusu parks" tā ir nolēmis, skaidroja uzņēmuma komercdirektors Artjoms Vengrevičs: "Tajā maršrutā no paša sākuma bija ļoti zema rentabilitāte. Pusotra gada laikā, reisus pakāpeniski slēdzot, [lēmumu] ietekmēja pasažieru plūsmas samazināšana. Ziemas periodā – janvārī, februārī – autobusi varēja būt piepildīti uz pusi vai uz divām trešdaļām. Protams, tas lēmums uzņēmumam ir grūts, bet mēs kā uzņēmums nevaram atļauties strādāt ar zaudējumiem."