Būvdarbus veic SIA "ACBR" par līgumcenu 3 197 536,01 eiro ar pievienotās vērtības nodokli. Pārbūves projekta autors ir SIA "Projekts 3", būvuzraudzību veic SIA "Būvju profesionālā uzraudzība".
Tilta pārbūve projektēta tā, lai nebūtu jāpārbūvē esošie balsti, kas ir labā tehniskā stāvoklī. Tilts uzbūvēts 1995.gadā, laikā, kad ceļu nozarei trūka līdzekļu, tāpēc tilta laiduma konstrukcija būvēta no padomju laika tipveida tērauda kopņu pagaidu tilta konstrukcijām. Jau toreiz bija skaidrs, ka šāda būve ilgi nekalpos, tāpēc projektētāji no "ZTF Inženierbūve" tilta balstus izprojektēja tā, lai uz šiem balstiem vēlāk varētu uzbūvēt jaunu laidumu.
Jaunā virsbūve pielāgota esošo balstu nestspējai, izvēlēts tehniski un ekonomiski izdevīgākais variants - tēraudbetona siju tilts, kas ir daudz vieglāks nekā monolīts dzelzsbetona tilts, līdz ar to ir daudz mazākas slodzes uz pamatiem.
Gandrīz 100 metrus garais tilts pār Gauju pie Rāmniekiem Latvijas ceļu mērogiem ir liels, skaidro LVC pārstāvji. Tik garas un smagas sijas novietot uz tilta balstiem no krasta ar celtņiem nav iespējams. Savukārt izbūvēt turas, lai konstrukciju balstītu no apakšas, kas ir visbiežāk lietotā metode, būtu sarežģīti, ņemot vērā lielos laidumus un Gaujas mainīgos ūdeņos.
Uzbīdot uz balstiem tērauda sijas, šī problēma tiek atrisināta, jo sijas kalpo kā turas, uz tām var veidņot un betonēt tilta plātni un pārējo virsbūvi, skaidro LVC pārstāvji.