Braukšanas ziņā "Kia EV6" neliek vilties gan dinamikas, gan vadāmības ziņā. "Gada auto" konkursā mums bija versija ar visu riteņu piedziņu un attiecīgi diviem elektromotoriem. Braucot mierīgi, šis elektromobilis ir ekonomisks, patērējot mazāk enerģijas nekā "VW ID." saimes spēkrati. Tomēr sportiskajā režīmā, īpaši no vietas startējot ar "launch control", atlikušā nobraukuma rezerve visādi citādi precīzajā "ekonometrā" krītas ļoti strauji. Lai arī ar pilnu uzlādi "Kia EV6" ļauj nobraukt vairāk nekā 400 kilometru, žūrijas biedriem atklājot tā sportisko režīmu, tas bija viens no pirmajiem elektromobiļiem, kas bija jālādē atkārtoti. Bet braukšanas prieks ir tā vērts!"
Foto: "Gada auto 2023" apbalvošanas ceremonija
Agris Staņēvičs, Latvijas Autoinženieru asociācijas valdes loceklis:
"Tā kā negaidīju īpašas ekspektācijas, sēžoties testēt "Kia EV6" [pilnībā elektrisks], plusi un mīnusi sarindojās diezgan loģiskā secībā. Vispirms izpētot cenu lapu ar standarta/papildu aprīkojumu, šokēja [nepatīkami] cena - gandrīz 65 000 eiro. Mēģinot pārvarēt šo šoku, sāku braucienu - vadāmība un piekare patika, jūtams optimāls svara sadalījums starp priekšu un aizmuguri, arī 5 sviru piekare uzlabo vadāmību. Salonā pārsteidza [nepatīkami] salīdzinoši lielais troksnis [priekš elektroauto], acīmredzot salona izolācija. Man personīgi nesaderību radīja milzīgā vidus konsole ar dažām pogām kas nesavienojas ar paneli. Diezgan komplicēta multimediju sistēma, vajadzīga pacietība un laiks. Verdikts - šis laikam nebūs mans sapņu auto."
Ingars Tenis, autožurnālists: