Tie ir divi priekšnosacījumi, kas liek domāt, ka izglītībai ir jābūt ļoti labā līmenī, bet rezultātā tas ir salīdzinoši zems.
"Centralizēto eksāmenu rezultāti ir vāji. Tas viss parāda, ka izglītības sistēmā ir iebūvētas fundamentālas problēmas. Es nezinu, vai samazinot skolu skaitu un skolu tīklu, audzēkņi kļūs gudrāki.
Izglītības sistēmā ir jāveic fundamentālas izmaiņas, tomēr varam novērot, ka starp koalīcijas partneriem nav reālas izpratnes, kā šo problēmu atrisināt," sacīja politologs.
Runājot par to, kā sokas ministriem, Rajevskis atzīmēja, ka nav pārliecības, ka katram no ministriem ir kārtīga darbības programma. Viņa ieskatā, ministri vairāk reaģē uz izaicinājumiem, tāpēc rodas sajūta, ka valstī ir vienas vienīgas krīzes un nepatikšanas. Ministri neveido dienaskārtību, bet gan pakļaujas dienaskārtībai, kāda tā veidojas pati no sevis, vai arī kuru veido kāds cits.
Vērtējot, kā šī Kariņa valdība atšķiras no iepriekšējās, politologs atzīmēja, ka šajā Ministru kabinetā ir politiķi ar lielāku pieredzi, kas nozīmējot, ka pastāv lielāka cerība uz lielāku komandas darbu valdībā.
Rajevska ieskatā, iepriekšējā valdībā ministri strādāja vairāk katrs par sevi un Ministru prezidents starp viņiem bija kā moderators, arbitrs. Patlaban valdība signalizē, ka premjers ir komandas kapteinis. No produktīva darba viedokļa, tas ir daudz saprotamāk un perspektīvāk, ja premjers ieņemtu savas pirmās personas pozīciju un spētu ministrus saliedēt kopējam darbam, nekā tad, ja ministri cīnās katrs par sevi.