“Google Chrome” ir visbiežāk izmantotā interneta pārlūkprogramma visā pasaulē. Neraugoties uz “Apple” un “Microsoft” centieniem pārvilināt auditoriju uz saviem pārlūkiem, viņiem nav izdevies sasniegt tādu popularitāti. Tagad arī “Amazon” vēlas izaicināt “Google” un laist klajā savu interneta pārlūku.
"Amazon" gatavo "Chrome" "slepkavu": doti mājieni par galvenajām funkcijām
Gaidāmā lietotne piedāvās augstu konfidencialitāti, paroļu sinhronizāciju starp ierīcēm, kā arī tīmekļa iepirkšanās funkcijas.
Pašlaik “Amazon” veic aptaujas savu lietotāju vidū ar mērķi noskaidrot, kas tieši varētu likt viņiem izvēlēties “Amazon” interneta pārlūkprogrammu, tādējādi dodot mājienus par jaunajām iespējām, vēsta “Phone Arena”.
Pēc avota datiem, starp atbilžu variantiem ir iespējams izvēlēties tādas funkcijas kā paaugstināta konfidencialitāte, paroļu sinhronizācija, kā arī jauna tīmekļa iepirkšanās funkcija. Tāpat kā viena no galvenajām funkcijām tiek pieminēta iespēja pārveidot tekstu runā.
Kompānija pagaidām neatklāj pārlūkprogrammas izdošanas datumu, kā arī nosaukumu, bet žurnālisti ir pārliecināti, ka “Amazon” pārlūkprogrammas izstrāde ir agrīnā stadijā. Pagaidām tiek runāts par pārlūku datoriem, taču nākotnē varētu tikt laista klajā arī mobilā versija. "Amazon" cer, ka gaidāmā pārlūkprogramma ar laiku pārspēs "Chrome".
Pēc “StatCounter” analītiķu datiem, 2023. gada februārī “Google Chrome” daļa tīmekļa pārlūku tirgū ieņem 65,74%. Otrajā vietā “Apple Safari” ar 18,86%, un trešajā vietā - “Microsoft Edge” ar 4,27%.
Nesen “Google Chrome” sāka piedāvāt atmiņas un enerģijas ekonomijas režīmus. Pirmais piedāvā atbrīvot operatīvo atmiņu pārlūka lietošanas laikā, bet otrais režīms samazina fona aktivitāti, efektu kvalitāti un kadru daudzumu sekundē, skatoties video.