Labākā prece ir lētākā. Pēc šāda principa iepērkas lauku pārtikas veikalos atšķirībā no lielajām pilsētām, kur pircēji izvēlas konkrētu produktu neatkarīgi no cenas, stāsta Jānis Lauga - viens no septiņu lauku veikalu īpašniekiem. Būtisks mazo lauku veikalu izdzīvošanas faktors ir alkohols. Ja to aizliegtu tirgot, liela daļa lauku veikalu izzustu no kartes.
Runājot par “maizes tirgu”, uzņēmējs to sauc par “interesantu”. “Mēs vēl esam pēdējie mohikāņi, kas pa nakti cep maizi, lai no rīta pircējiem būtu svaigas, siltas bulciņas, nevis uzsildītas. Esam kļuvuši eiropeiskāki - audzis pieprasījums pēc dažādām sēklu maizēm.Ja agrāk cilvēki daudz ēda rupjmaizi, tagad uz kasti rupjmaizes ir 15 kastes ar baltmaizi. Cilvēki atsakās no rupjmaizes, bet tam ir mīnus - kļūstam apaļīgāki.”