Pārtikas preču piegādes serviss "Bolt Market" sadarbībā ar AS "Latvijas maiznieks" Rīgā atvēris tiešsaistes beķereju un iedzīvotājiem piedāvā "Bolt Food" mobilajā lietotnē pasūtīt katru rītu svaigi ceptu maizi un smalkmaizītes ar piegādi pusstundas laikā, informēja "Bolt" komunikācijas konsultante Katrīna Lohanska.
Rīgā atvērta "Bolt" tiešsaistes beķereja
Pakalpojums pieejams katru dienu no plkst. 9.
Tiešsaistes beķerejas darbības sākšanā būtisku atbalstu sniegusi AS "Latvijas maiznieks", palīdzot ne tikai aprīkot "Bolt Market" ceptuvi ar profesionālām cepeškrāsnīm un apmācot tās darbiniekus maizīšu sagatavošanā un cepšanā, bet arī nodrošinot virtuālo beķereju ar pašiem produktiem.
Produkcija tikšot gatavota uz vietas veikalā, nevis iepriekš sagatavota un pēc tam sasaldēta, kā to praktizē vairākas lielveikalu ķēdes. Tas klientiem ļaušot sajust "neatkārtojamo tikko ceptu maizīšu smaržu un iepriecināt ģimeni kā brīvdienu, tā arī darba dienu rītos," norāda "Latvijas maiznieka" valdes loceklis Māris Daude.
"Bolt Market" ir Eiropas mobilitātes platformas "Bolt" biznesa virziens. Pārtikas preces klienti var pasūtīt tiešsaistē ar "Bolt Food" lietotnes starpniecību, savukārt preču pasūtījumi tiek komplektēti noliktavās un piegādes centros, lai nodrošinātu ātru un ērtu produktu piegādi, pat 30 minūšu laikā. Pašlaik "Bolt Market" Latvijā pieejams ne vien Rīgas, bet arī Jelgavas iedzīvotājiem.
Kā informēja Lohanska, "Bolt" pakalpojumu platformai Eiropā ir vairāk nekā 100 miljoni klientu vairāk nekā 45 valstīs un 500 pilsētās Eiropā un Āfrikā. Uzņēmums cenšas straujāk veicināt pāreju no privātajām automašīnām uz koplietošanas mobilitāti, piedāvājot ērtas alternatīvas visiem lietošanas mērķiem, tostarp kopbraukšanu, koplietošanas automašīnas un skrejriteņus, kā arī ēdiena un pārtikas preču piegādi.