Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Vīrietis par 136 eiro rezervējis vietu lidojumam, taču sēdvietas jau aizņemtas. "Finnair" atsaka kompensāciju (1)

Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: X01988/Shutterstock

Somijas Diedvidpohjanmā reģionā dzīvojošais Tuomass ir pārsteigts par situāciju, kas viņam gadījusies, - aviokompānija viņam pārdevusi pakalpojumu, kas nebijis pieejams, vēsta Somijas mediji.

Tuomass rezervēja biļetes lidojumam uz Taizemi februārī un martā. Viņš iztērēja 136 eiro, lai izvēlētos vietas rindā pie avārijas izejas, jo tur ir vairāk vietas kājām. Iekāpis lidmašīnā, Tuomass tika nepatīkami pārsteigts - viņa vietā jau sēdēja citi cilvēki.

Pēc lidojuma vīrietis vērsās pie aviokompānijas "Finnair", pieprasot kompensāciju par pakalpojumu, kuru bija iegādājies, taču nesaņēma. Taču nekādu kompensāciju Tuomass nedabūja, jo šādi maksājumi neietilpst atlīdzināmo pakalpojumu sarakstā.

Pēc šāda lēmuma Tuomass vērsās aviokompānijas atbalsta centrā, kur pateica, ka viņš nepareizi aizpildījis iesniegto dokumentu. Tagad vīrietim jāgaida trīs līdz četras nedēļas, līdz tiks pieņemts lēmums.

Tuomass izpētīja informāciju sociālajos tīklos un secinājis, ka daudzi cilvēki jau iepriekš saskārušies ar tieši tādām pašām problēmām "Finnair" lidojumos.

Tāpat vīrietis pauda, ka klientu apkalpošanas centra darbība ir ārkārtīgi haotiska. Vispirms Tuomasam aptuveni 30 minūtes bija jāsazinās ar robotu, kas ļoti neskaidri atbildējis somu valodā. Pēc pusstundas Tuomass tika pie sarunas ar dzīvu cilvēku.

Arī klientu apkalpošanas centra darbinieka komunikācija ar Tuomasu neesot bijusi pieklājīga. Darbinieks prasījis, lai Tuomass atver kaut kādu kasti, par kuru vīrietim nav bijis ne mazākās nojausmas.

Uz augšu