Francijas parlamenta apakšpalāta (Nacionālā asambleja) vienbalsīgi atbalstījusi likumu, kas paredz jaunus noteikumus sociālo mediju satura veidotājiem. Ja likums tiks pieņemts augšpalātā (Senātā), sociālo tīklu satura veidotājiem būs jāatklāj, vai viņi izmanto filtrus un vai viņu seja un ķermenis ir pārveidoti, izmantojot Photoshop vai līdzīgas programmas. Informācijai par šiem elementiem jābūt redzamai fotoattēlā, videoklipā vai jebkurā citā sociālajā platformā ievietotajā saturā.

Francijā veikts pētījums norāda, ka «visi [pārbaudītie] satura veidotāji neievēroja noteikumus par savu publikāciju komerciālā rakstura pārskatāmību». Daži «maldināja patērētājus par pārdoto produktu īpašībām [..] vai reklamēja riskantus produktus vai pakalpojumus». Retākos gadījumos daži mudinājuši savus sekotājus ķerties pie veselībai bīstamām skaistumkopšanas metodēm.