Pirmo reizi Rīgas modes nedēļā: Latvijas dizaineri vienojas kopīgā modes skatē

Raksta foto
Foto: publicitātes.

Pirmo reizi Rīgas modes nedēļas vēsturē universālveikals “Stockmann” sadarbībā ar četriem pašmāju zīmoliem — “Nolo”, “Anna Led”, “Unattached” un “Cinnamon Concept” — prezentēs aktuālo sezonas tendenču modes skati. Tās noformējumu veidojusi talantīgā latviešu stiliste Sintija Selicka-Užāne. Modes skate notiks ceturtdien, 20. aprīlī, Hanzas Perona telpās.

Visi skatē pārstāvētie apģērbu zīmoli iemieso vērtības un attīstības virzienus, kas balstīti zaļā domāšanā un atbildīgā patēriņā. Jāatzīmē, ka tekstila industrijas ietekmei uz vidi šajā Rīgas modes nedēļā piešķirta īpaša loma, pasākumu atklājot ar starptautisku, ilgtspējīgai modei veltītu semināru.

“Sadarbība modes nozarē ir kļuvusi par populāru formu, ko cenšas izmantot nozares milži, sākot no luksusa zīmoliem līdz plaša patēriņa preču ražotājiem. Tas spilgti parāda, ka agresīva konkurence ir pagātnes atbalss, bet sinerģija un savstarpējs atbalsts ir sekmīgas un ilgmūžīgas uzņēmējdarbības ķīla,” komentē Baltijas modes federācijas prezidente Jeļena Strahova.

Zīmola „Nolo” filozofija ir „pērc mazāk, bet labāku”. Zīmola modes māksliniece Viktorija Joniene norāda, ka zīmola lepnums ir ražotne, kas apgādāta ar enerģiju taupošām iekārtām, kurā strādā vairāk nekā 20 augsti kvalificētu šuvēju. Arī zīmols „Anna Led” tiecas ilgtspējīgi attīstīties, sākot no ražošanas procesa līdz dabisku materiālu un roku darba paņēmienu izmantošanai. Zīmola „Unattached” tērpi ir veltīti „drosmīgām biroja princesēm”, bet apģērbu kolekciju ražošanas cikls atbilst ilgtspējības principiem. „Cinnamon Concept” ir trikotāžas zīmols ar ilgtspējīgas attīstības filozofiju. „Mēs sadarbojamies ar mazu vietējo fabriku, kas ir viena no vecākajām reģionā un kur gadu desmitiem krātās prasmes un zināšanas tagad tiek izmantotas modernu apģērbu izgatavošanai no augsti kvalitatīviem materiāliem,” stāsta zīmola modes māksliniece Antra Hanna Elerta.

Rīgas modes nedēļa šopavasar norisināsies 36. reizi un ilgs no 18. līdz 21. aprīlim. Rīgas modes nedēļas ģenerālpartneris ir universālveikals “Stockmann”.

Foto: Rīgas modes nedēļas - Rudens 2022 closing party 

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu