AS "Latvenergo" rīkotais erudīcijas konkurss norisinājās 28. reizi, pulcējot komandas no Latvijas skolām, kurās mācās 8. un 9. klašu skolēni. "FIZMIX Eksperiments" konkursa mērķis ir izglītot skolēnus par drošu un efektīvu elektroenerģijas lietošanu ikdienā, veicināt jauniešos interesi par eksaktajām zinātnēm, saistošā veidā parādīt, kā teorētiskās zināšanas izmantot praksē, kā arī veicināt jauniešos profesionālu interesi, padziļināti apgūstot fiziku. Ar konkursa "FIZMIX Eksperiments" palīdzību gan skolotāji, gan skolēni var pārliecināties, ka fizika nav tikai sarežģīta teorija, bet tā eksistē mums visapkārt un var būt aizraujoša. Vairāk par konkursa norisi var uzzināt www.fizmix.lv/eksperiments.
Konkursa sadarbības partneri TVNET Grupa, Food Union un zīmols "Lakto", DPD, Dobeles dzirnavnieks, Rimi Latvia, Balcia Insurance SE, PROTO Atklājumu centrs, Čili Pizza, Lielvārds, Skrīveru saldumi, Roadgames, Apgāds Zvaigzne ABC, Pophouse.lv, Elektrum Energoefektivitātes centrs, Jauno Fiziķu skola, Latvijas Universitātes Cietvielu fizikas institūts, programma "Nākotnes enerģētikas līderi Latvijā", Valmieras tehnikums, Vidzemes Augstskola, Daugavpils Inovāciju Centrs, Laboratorium Zinātnes skola, Mašīnbūves un metālapstrādes rūpniecības asociācija (MASOC), Pupu maiss, Activepark, Zinātnes centrs "Vizium" un Valsts izglītības satura centrs.
* Aptauju veica AS "Latvenergo" sadarbībā ar Mindshare 2023. gada februārī un martā, aptaujājot 500 respondentus vecumā no 14 - 18 gadiem.
Raksts tapis sadarbībā ar erudīcijas konkursu “FIZMIX Eksperiments".