Jaunāko BMW auto pircēji vēlas luksusa servisu un jaunākās inovācijas. Taču lietoto auto tirgū šie faktori ir mazāk svarīgi. Tā vietā pircēji izvēlas automašīnas ar zemām uzturēšanas izmaksām.
Daži modeļi trīs gadu laikā zaudē vairāk nekā pusi vērtības
7. sērijas auto ir vieni no dārgākajiem BMW modeļiem. Taču uzreiz pēc izbraukšanas no dīlera salona, vērtība strauji samazinās. Trīs gadus vecam 7. sērijas modelim atlikusī vērtība sastāda 40,5 % no sākotnējās cenas. Taču tā var nokristies līdz pat 14,4 % atzīmei, tikko automašīna pārkāpj desmit gadu slieksni.
BMW 7. sērija ir paredzēta autobraucējiem, kas augstu vērtē luksusa servisu un statusu. Taču sarežģīta un dārga apkope šo BMW modeli padara mazāk iekārojamu lietotu automašīnu tirgū. Pircēji meklē lietotu mašīnu, kuras remontā jāiegulda pēc iespējas mazāk naudas. Šajā ziņā vecs BMW 7. sērijas auto nav atbilstošs.
Džipu popularitātes dēļ ir samazinājusies standarta klases automašīnu daļa tirgū un secīgi arī to atlikusī vērtība. BMW 3. un 5. sērijas mašīnas zaudē pusi no to vērtības pirmo trīs gadu laikā. Pēc desmit gadiem 3. sērijas modeļiem atlikusī vērtība nokrīt līdz 18 %, savukārt 5. sērijai – līdz 19,3 %, kas ir krietni mazāk nekā jebkuram X sērijas modelim.
Sportiskas kupejas ir laba investīcija, bet šeit slēpjas kāds āķis
Kamēr dažiem ekskluzīviem modeļiem, piemēram, 6. sērijai, pirmos trīs gadus ir augsta atlikusī vērtība (90,9 %), pēcāk tā strauji sarūk. Piecus gadus vecam 6. sērijas auto ir atlikuši vien 56,2 % no sākotnējās vērtības, kas divu gadu laikā ir ievērojams kritums.