Iesūti ziņu!

KFC it kā iziet no Krievijas, un daži tā restorāni jau tikuši pie jauna nosaukuma

"Rostic's" restorāns Krievijā
"Rostic's" restorāns Krievijā Foto: Reuters/ScanPix

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes KFC Amerikas Savienotajās Valstīs bāzētais mātesuzņēmums "Yum! Brands Inc" pagājušajā nedēļā ziņoja, ka pabeidz iziešanu no Krievijas, nododot galvenās franšīzes tiesības vietējam franšīzes ņēmējam "Smart Service". Un jau šonedēļ daži bijušie KFC restorāni atsākuši darbu, bet jau ar citu nosaukumu.

Aģentūra "Reuters" vēsta, ka daži bijušie KFC restorāni Krievijā šonedēļ atsākuši darbu ar nosaukumu "Rostic's". Šāds nosaukums patiesībā nav jaunums, bet tiek atdzīvināts labi aizmirsts vecais.

"Rostic's" zīmola ēstuves Krievijas kompānija "Rosinter" Krievijā izveidoja jau 1993. gadā, un tas vēlāk kļuva par KFC līdzekli, lai paplašinātos Krievijā. KFC tas bija nepieciešams, jo jau divi mēģinājumi izvērst darbību Krievijā bija izgāzušies. KFC sāka sadarbību ar "Rostic's" 2005. gadā un pēc pieciem gadiem to arī izpirka. No 2005. līdz 2011. gadam KFC restorāni Krievijā strādāja ar zīmolu "Rostic's-KFC", bet 2011.gadā no izkārtnēm vārds "Rostic's" pazuda. 

"Rostic's" restorāna Krievijā atklāšana.
"Rostic's" restorāna Krievijā atklāšana. Foto: Reuters/ScanPix

Tiesa, lai gan vairs netika izmantots, "Rostic's" zīmols joprojām palika "Yum! Brands Inc" īpašumā.

"Reuters" informē, ka  jauno galveno franšīzes ņēmēju "Smart Service" vada Konstantīns Kotovs un Andrejs Oskolkovs. Un darījums starp "Yum! Brands Inc" un "Smart Service" ietvēris visus Krievijas KFC restorānus, operētājsistēmu, kā arī "Rostic's" zīmola preču zīmi. Darījuma cena netiek atklāta.

Un vārds "franšīze" arī ir atslēga, kādēļ KFC aiziešanu no Krievijas nevar uzskatīt par pilnīgu. Turklāt jaunie franšīzes īpašnieki nav izslēguši iespēju, ka "Yum! Brands Inc" kādu dienu atgriezīsies Krievijā. "Yum! Brands Inc" gan nav atbildējis uz "Reuters" lūgumu komentēt šos izteikumus. 

Savukārt izdevums "The Moscow Times" vēsta, ka līdz augusta beigām ar "Rostic's" zīmolu paredzēts atvērt 100 bijušos KFC restorānus, bet nākamo piecu gadu laikā - kopumā 1000.

Apmeklētājiem tiek solīts, ka produkcijas garša būs tāda pati kā KFC laikā, turklāt arī ēdienkartē ir mainījušās vien divas pozīcijas, salīdzinot ar to, kāda bija, restorāniem strādājot ar KFC nosaukumu. Tāpat interjerā un produkcijas iepakojumam saglabāta KFC krāsu gamma. 

Svarīgākais
Uz augšu