Kopš Latvijas nacionālās aviosabiedrības "Air Baltic Corporation" ("airBaltic") izveides 1995. gadā vairāk gadu tā ir noslēgusi ar zaudējumiem nekā ar pelņu. Tostarp pēdējos gados kompāniju tik ļoti satricināja Covid pandēmija un ar to saistītie pārvietošanās ierobežojumi, ka bija nepieciešama tās lielākā akcionāra - Latvijas valsts - finansiāla iesaiste, lai darbību varētu turpināt. Un tā nebija pirmā reize, kad valsts sniegusi palīdzīgu roku "airBaltic". Taču vai šobrīd kompānijai beidzot ir izdevies izķepuroties no bedres un var cerēt, ka valsts atgūs tajā ieguldītos līdzekļus, vai arī tomēr ir pamats bažām?

Vai ir labāk nekā izklausās?

Ziņojot par kādas kompānijas finanšu rezultātiem, mediji izvēlas, uz ko likt akcentu, piemēram - to, cik ļoti audzis apgrozījums, vai bijusi peļņa vai tomēr zaudējumi. Un, tā kā daudzi nemaz tālāk par virsrakstu neizlasa, pēc tā vien veidojas priekšstats, cik labi vai slikti  sokas kompānijai. Ņemot vērā, ka "airBaltic" gadījumā biežāk var lasīt virsrakstus, cik lieli ir bijuši tās zaudējumi iepriekšējā periodā, daļa sabiedrības uzskata, ka drīz vien šī kompānija varētu "noiet uz grunti". Bet vai tā tiešām ir?